;
coinex

کاهش شدید قیمت دلار در بازار؛ هجوم مردم برای فروش ارز آغاز شد

قیمت دلار در بازار رو به کاهش است. در پی تحولات بازار آزاد امروز، علاوه بر افت شدید سکه، ارز نیز با کاهش بسیار شدیدی رو به رو شده است.

به گزارش تکراتو، قیمت دلار در مشهد 8 هزار تومان اعلام شده است. تعدادی از صرافی‌ها اعلام کرده‌اند که مردم در حال فروش دلارهای خود هستند و برای این منظور به صرافی‌ها هجوم آورده‌اند. هجوم یکباره مردم نیز خود می‌تواند دلیلی برای کاهش قیمت باشد.


بیشتر بخوانید: افزایش قیمت سکه در بازار ایران ؛ خود کرده را تدبیر نیست!


کاهش قیمت دلار در بازار و هجوم مردم برای فروش

دلار در مشهد 8 هزار تومان اعلام شده و این موضوع مردم را برای فروش زودتر به چالش کشیده است. در حال حاضر دلال ها دلار را از فروشندگان خانگی به قیمت کمتر از 11500 تومان خریداری می‌کنند. البته در سایر شهرها نیز مردم در حال فروش دلار هستند و به صرفی‌ها هجوم برده‌اند.

در مبحث افزایش یا کاهش قیمت‌ها، عرضه و تقاضا را نمی‌توان نادیده گرفت. رابطه بین عرضه و تقاضا، تاثیر مستقیمی بر قیمت‌ها دارد. هنگامی که عرضه یک محصول از تقاضای موجود برای آن کمتر باشد، طبیعتا با توجه به متقاضی بودن افراد بیشتر برای خرید، قیمت آن محصول بالاتر خواهد رفت.

این یعنی شرایطی که در ایران وجود دارد. هجوم یکباره مردم برای خرید می‌تواند باعث افزایش قیمت‌ها شود. در این شرایط در واقع بهترین کار نخریدن است و می‌توان با نخریدن یک کالا مانع از افزایش قیمت آن شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر