;
coinex

70 ایموجی جدید در به روزرسانی بعدی iOS ارائه می‌شود

قرار است 70 مدل ایموجی جدید در بروزرسانی بعدی ios ارائه شود. این خبر می‌تواند برای دارندگان آیفون بسیار خوشحال کننده باشد.

به گزارش تکراتو، این 70 مدل ایموجی جدید هم اکنون در بتای عمومی و بتای توسعه دهندگان iOS 12.1 در دسترس قرار گرفته‌اند و قرار است در به روزرسانی IOS، مک او اس و واچ او اس حضور داشه باشند.

ارائه 70 مدل ایموجی جدید در نسخه بعدی IOS

از جمله این اموجی‌های جدیدی که قرار است ارائه شوند، می‌توان به ایلاما، پشه، راکون، کانگورو، لابستر و طوطی اشاره کرد. طرفداران ورزش‌های فیزیکی نیز با به روزرسانی بعدی قادر به ارسال اموجی‌هایی با مضمون سافت بال، اسکیت برد و فریزبی خواهند بود و اموجی‌های بیگل، نمکدان، کاپ کیک و انبه نیز در لیست اموجی‌های غذا حضور خواهند داشت.

70 ایموجی جدید

گفته شده که این 70 مدل ایموجی جدید براساس کاراکترهایی ساخته شده‌اند که پیشتر به تایید یونیکد 11.0 رسید‌اند. کنسرسیوم یونیکد گروهی است که به تعیین استانداردهای مرتبط با اموجی‌ها می پردازد و اپل می‌گوید که مشغول همکاری با این گروه است تا در سال 2019 میلادی، اموجی‌هایی با مضمون افراد معلول اضافه کند.

هدف اپل از ارائه این ایموجی‌های جدید کمک به تمام مردم جهان برای برقراری ارتباط بهتر است.

اپل گفته که برخی از این اموجی‌ها نمایانگر مردم کشورهایی غیر از ایالات متحده هستند و مضامینی مانند کیک ماه چینی، پاکتی قرمز رنگ که در برخی کشورهای آسیایی برای هدیه دادن پول نقد استفاده می‌شود و چشم زخم که در کشورهایی از جمله ایران به عنوان چشم شیطان در نظر گرفته می‌شود را در بر دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    واسه اندروید نمیشه داشت مثلا چشم زخمو؟؟؟

    پاسخ