;
coinex

وزیر ارتباطات از افزایش تعرفه اینترنت موبایل دفاع کرد

محمد جواد آذری جهرمی افزایش تعرفه اینترنت موبایل را در چارچوب مصوبات رگولاتوری دانست و از این افزایش دفاع کرد.

به گزارش تکراتو، وزیر ارتباطات امروز در نمایشگاه تله کام اعلام کرد که افزایش تعرفه اینترنت موبایل، تنها در ۷ درصد از درآمد اپراتورها تأثیر داشته است. وی ادامه داد که مشکل جدی در حوزه فناوری کشور، نقدینگی ناشی از نوسانات ارز است.

قانونی بودن افزایش تعرفه اینترنت موبایل

آذری جهرمی در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد افزایش تعرفه اینترنت موبایل تاکید کرد که اپراتورها و شرکت‌های این حوزه برای مقابله با تحریم‌ها، تجهیزاتی به ارزش هزار میلیارد تومان سفارش داده‌اند، اما به دلیل عدم تخصیص ارز هم اکنون مجبور به پرداخت سه هزار میلیارد تومان هستند.

به گفته آذری جهرمی وزارت ارتباطات با کاهش ۲۰ درصدی تعرفه خدمات زیرساختی و پهنای باند به اپراتورها کمک و از آنها حمایت کرده است.

وزیر ارتباطات در مورد انتقاد برخی افراد نسبت به افزایش تعرفه اینترنت موبایل اعلام کرد که سازمان تنظیم مقررات موضوع را بررسی کرده و نتیجه این گزارش حاکی از آن است که مورد رفتاری اپراتورها در چارچوب مصوبات رگولاتوری و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رعایت شده است.

به گفته جهرمی مجموع افزایش تعرفه‌های اپراتورها، تنها ۶ تا ۷ درصد در رشد درآمد آنها تأثیر داشته است و با تغییرات بازار ارز، نرخ خدمات این بخش تثبیت شده و حتی ممکن است نرخ‌ها در این حوزه کاهش یابد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر