;
coinex

علت قطعی 20 درصدی در ظرفیت اینترنت کشور چه بود؟

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت خبر از قطعی 20 درصدی ظرفیت اینترنت کشور داد. علت این مشکل قطعی فیبر نوری در خارج از کشور بوده است.

به گزارش تکراتو، قطعی فیبر نوری در خارج کشور باعث شد تا 20 درصد از ظرفیت اینترنت کشور در ساعت پیک قطع شود و بعد از 4 ساعت مشکل به وجود آمده حل گردد.

قطعی 20 درصدی ظرفیت اینترنت کشور

صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در یک نشست خبری علت اختلال اینترنت در کشور را بیان کرد و اظهار نمود که شب گذشته به دلیل قطعی فیبر نوری در خارج از کشور 20 درصد از ظرفیت اینترنت کشور از مدار خارج شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد که این قطعی در ساعات پیک روزانه مصرف اینترنت رخ داده و از ساعت 21 تا یک بامداد ادامه داشته است.

وی ادامه داد که با وجود قطعی، پایداری شبکه باعث شده که این قطعی در شبکه برای کاربران محسوس نباشد و خوشبختانه ظرف 4 ساعت شبکه به حالت نرمال بازگشته است.

وی همچنین آخرین وضعیت شبکه زیرساخت را اعلام کرد و بیان نمود که ظرفیت شبکه انتقال از 10 ترابایت به 22 ترابایت و ظرفیت شبکه IP از 6 به 18 ترابایت افزایش یافته و در تأمین اینترنت نیز بیش از مصرف مورد نیاز کشور ظرفیت ایجاد شده است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر