;
coinex

اختلال در تلگرام ؛ قطعی تلگرام سراسری است

اختلال در تلگرام ساعاتی است که کاربران این پیام رسان را دچار مشکل کرده است. به نظر می‌رسد که قطعی تلگرام سراسری است و همه کاربران این پیام رسان را در سراسر جهان با مشکل روبرو کرده است.

از ساعاتی قبل تلگرام دچار مشکل شده است. اگرچه این پیام رسان مدتی است که در ایران فیلتر شده، اما کاربران ایرانی آن تاکنون با استفاده از فیلترشکن و VPN های مختلف از این اپلیکیشن استفاده می‌کردند.

اختلال در تلگرام ؛ مشکل قطعی تلگرام چیست

ساعاتی است که تلگرام در ایران دچار اختلال شده است، اما بر اساس خبرها و گزارش‌هایی که از کاربران این پیام رسان روسی به گوش می‌رسد، گویا قطعی تلگرام فقط مختص به کاربران ایرانی آن نبوده، بلکه همه کاربرانش را در سرتاسر جهان با مشکل روبرو کرده است.

کاربری به نام mehdi parpanchi که در بایو توییتر خود را روزنامه نگار رادیو فردا معرفی می‌کند، ساعتی قبل در اکانت خود نوشت:

توییتر از ساعاتی پیش در پراگ کار نمی‌کند. در جایی که شما هستید چطور؟

در ریپلای هایی که برای این توییت ارسال شده، کاربری از لندن هم گزارش داده است که در انگلستان نیز تلگرام دچار اختلال است. برخی از کاربران هم به گمان اینکه قطعی تلگرام به دلیل مشکلات موجود در فیلترشکن‌ها بوجود آمده، خود را با وی‌پی‌ان های مختلف درگیر کرده‌اند، اما این قطعی هیچ ارتباطی به این موضوع ندارد.

کاربر دیگری از اختلال جهانی تلگرام می‌گوید، اما saman sarraf که گویا ساکن کالیفرنیا است در توییت خود نوشته است که تلگرام در این منطقه در دسترس است.

در هر صورت این طور که از شواهد پیداست، به نظر می‌رسد که اختلال در تلگرام به دلیل مشکلات در سرورهای این پیام رسان باشد. هنگامی که وارد سایت آن به آدرس telegram.org می‌شوید، با ارور مواجه خواهید شد و در برخی موارد نیز ارور 500 که مربوط به سمت سرور است مشاهده می‌شود.

در هر صورت اختلال تلگرام جهانی است و قطعی آن ربطی به ایران یا منطقه خاصی ندارد. باید کمی صبر کرد تا اطلاعات دقیق‌تری از آن منتشر شود. این مطلب با اتفاقات جدید به روزرسانی خواهد شد. با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    42436570gmail

    پاسخ

    مشکل هزینه فضای کلود دارند که اون هم به زودی توسط سعودی‌ها حل میشه.

    پاسخ