;
coinex

مدرسه پادگان نیست؛ روزهای تعطیل تکلیف انجام ندهید

وزیر آموزش و پرورش کشور اعلام نمود که انجام تکالیف در روزهای تعطیل و جمعه‌ها، ممنوع است. به گفته وی مدرسه پادگان نیست.

به گزارش تکراتو، سیدمحمد بطحائی، وزیر آموزش و پرورش در مورد مشکلات آموزش و پرورش سخن گفته و اعلام نمود که برنامه‌های درسی با نیازهای فردی و اجتماعی دانش آموزان منطبق نیستند. وی تاکید نمود که همسویی برنامه‌های آموزشی که ۱۴ میلیون دانش آموز آنها را می گذرانند، با نیازهای جامعه کم است و این یک نقطه ضعف بزرگ است.

عدم انجام تکالیف در روزهای جمعه

سیدمحمد بطحائی در افتتاحیه نهمین مجلس دانش آموزی بیان نمود که آموزش و پرورش مهمترین ماموریت تمدن سازی کشور را برعهده دارد و تمرین مهارت‌های اجتماعی و فردی از بزرگترین ماموریت‌های مجلس دانش آموزی است. وی اضافه کرد که ۱۴ میلیون محصل، آینده سازان آینده کشور هستند.

مدرسه پادگان نیست؛

وی در ادامه‌ی گفته‌هایش در مورد نیازهای جامعه اعلام کرد که آموزش و پرورش وظیفه دارد که این ارتباط و همبستگی بین محتوا و برنامه‌ها را با نیازهای اجتماعی دانش آموزان بیشتر کند که معنای آن ایجاد تحول است.

مدرسه پادگان نیست!

وزیر آموزش و پرورش در پایان اعلام نمود که مدرسه پادگان نیست و نباید با قواعد خشک و غیرقابل تغییر اداره شود. وی مدرسه را یک محیط زنده دانست که باید خلاقیت و نوآوری در آن شکوفا شود. جمعه و روز تعطیل و کتب کمک آموزشی مطلقا در مدارس ممنوع است.

وی افزود که گزارشاتی می‌رسد و بازرسان نظارت می‌کنند و اگر تخلفاتی تکرار شود مدیر عزل می‌شود. نمی‌توان چشم خود را به روی این بست.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر