;
coinex

قبوض تلفن ثابت مخابرات را پرداخت کنیم یا نه؟

یکی از رسانه‌های رسمی از مردم خواسته که قبوض تلفن ثابت مخابرات این دوره را پرداخت نکنند. شرکت مخابرات ایران نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش تکراتو، اخباری منتشر شده که از مردم خواسته قبوض تلفن ثابت مخابرات را پرداخت نکنند. مخابرات در این مورد اعلام کرده که مشترکان مخابرات منطقه تهران این دوره نیز لازم است تا صورتحساب خود را پرداخت کنند اما ممکن است در دوره بعدی بستانکار شوند.

وجود مشکل در قبوض تلفن ثابت مخابرات

با افزایش نرخ قبوض تلفن ثابت این دوره در صورتحساب مشترکان مخابرات ایران، روز گذشته یکی از رسانه‌های دولت اعلام کرد که به درخواست مخابرات، از پرداخت هزینه قبوض این دوره خودداری کنید اما مدیر روابط عمومی این شرکت نسبت به این اطلاع‌رسانی واکنش نشان داد و به تکذیب آن پرداخت.

محمدرضا بیدخام با بیان اینکه در صورتحساب این دوره برخی مشترکان تلفن ثابت، افزایش نرخی مشاهده می‌شود که علت آن آشنا نبودن مشترکان در استفاده از اینترنت بوده است، گفت که مشترکان باید قبض خود را پرداخت کنند.

علت افزایش نرخ قبوض تلفن ثابت مخابرات در این دوره

بیدخام در ادامه در مورد علت افزایش نرخ قبوض مشترکان در این دوره اعلام کرد که با توجه به آشنا نبودن مشتریان در استفاده از اینترنت تلفن ثابت در مخابرات منطقه تهران، سقف مصرف هزینه بخشی از مشتریان که حدود 105 هزار نفرند افزایش یافته ولی خود از این افزایش اطلاع ندارند.

به گفته بیدخام این دسته می‌توانند با مراجعه به سامانه 1818 یا تماس با تلفن 2000 نسبت به پرداخت قبوض تلفن ثابت مخابرات اقدام کنند.

این اطلاعیه بر روی سایت شرکت مخابرات ایران قرار گرفته است:

هزینه کارکرد فراتر از سقف اینترنت برخی از مشتریان مخابرات ایران (منطقه تهران) با توجه به عدم اشنایی مشتریان نسبت به سقف مصرف منصفانه (FUP) از قبوض کارکرد تلفن ثابت حذف شد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر