coinex
راهنمای خرید تکراتو

کمپانی سامسونگ قصد تولید تبلت تاشو دارد

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد تولید تبلت تاشو داشته باشد زیرا پتنت جدیدی در این مورد ثبت کرده که می‌توان همانند تبلت‌های کنونی از آن استفاده نمود.

به گزارش تکراتو، کاربر می‌تواند تبلت تاشو تولید شده توسط سامسونگ را هر موقع که بخواهد به یک سمت تا کند. بدین ترتیب نیمه‌ی زیرین این تبلت تاشو خاموش خواهد شد تا انرژی بیهوده مصرف نشود. همچنین تنظیمات رابط کاربری ویژه‌ای برای این تبلت‌ها در نظر گرفته شده که در صورت تا شدن، تجربه‌ای مشابه گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورند.

تولید تبلت تاشو جدید توسط سامسونگ

تولید تبلت تاشو توسط سامسونگ

در تبلت تاشوی سامسونگ از دو دستگیره‌‌ی حاشیه مانند در دو طرف صفحه نمایش استفاده شده و اجزای موردنیاز پنل در این دو قسمت قرار داده شده است. سامسونگ از آلومینیوم برای بدنه و دستگیره‌های این تبلت تاشو استفاده کرده است. علاوه بر این در مرکز پنل پشتی، مکانیزمی شبیه به لولا تعبیه شده تا فرآیند تاشدن را برای تبلت‌ها آسان کند.

احتمالاً سامسونگ اولین تولیدکننده‌ای خواهد بود که با موبایل گلکسی F خود، عرضه چنین موبایل‌هایی را آغاز نماید. اگر کاربران از این مدل دیوایس‌ها استقبال مطلوبی به عمل آورند، کمپانی کره‌ای چراغ سبز خود برای ورود به بازار گجت‌های تاشو را دریافت خواهد کرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر