;
coinex

اخراج تعدادی از کارمندان نوکیا در پی افزایش هزینه‌های این کمپانی

اخراج تعدادی از کارمندان نوکیا به دلیل افزایش هزینه‌های این شرکت است. البته تعداد کارمندانی که قرار است اخراج شوند، هنوز مشخص نشده است.

به گزارش تکراتو، کمپانی نوکیا نتوانسته در این مدت آنگونه که انتظار داشته است به موفقیت دست یابد. این امر باعث شده که هزینه‌های این کمپانی افزایش یابد و به فکر اخراج تعدادی از کارمندان باشد.

اخراج تعدادی از کارمندان نوکیا

شرکت نوکیا سود خالص خود را ۵.۵ میلیارد یورو اعلام کرد که البته این رقم مربوط به پایان ماه سپتامبر است. طبق ارزیابی تحلیلگران انتظار می‌رفت سود خالص این شرکت تا پایان سه ماهه‌ی سوم سال میلادی جاری ۵.۴ میلیارد یورو باشد.

سود این شرکت به جز مواردی که در گزارش IFRS اعلام شده تا پایان ماه سپتامبر ۴۸۷ میلیون یورو بوده که حدود ۲۷ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

نوکیا اعلام کرده که برنامه‌ای جدید برای کاهش هزینه‌ها را از روز پنجشنبه کلید خواهد زد تا بتواند ۷۰۰ میلیون یورو تا سال ۲۰۲۰ میلادی به طور سالانه ذخیره سازی کند. البته نوکیا هنوز در مورد حجم تعدیل نیرو سخن نگفته است.

در بیانیه‌ای از طرف مدیرعامل نوکیا روجیو سوری اعلام شده که پیش‌بینی‌های شرکت نسبت به سه ماهه‌ی سوم درست از آب درآمده و احتمالا در نیمه‌ی دوم سال شرایط بهبود پیدا خواهد کرد:

وضعیت طبق پیش‌بینی‌های دقیق شرکت پیش رفته و رشد در هر پنج شاخه‌ی شرکت و همچنین سود بیشتر نسبت به نیمه‌ی اول سال. علی رغم همه‌ی خطر‌های کوتاه مدت که در رابطه با ایجاد تاخیر در عرضه‌ی پروژه‌ها وجود دارد، ما همچنان به دنبال ارائه‌ی بهترین عملکرد خود در سال جاری خواهیم بود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: CNBC

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر