coinex
راهنمای خرید تکراتو

سقوط میلیونی کاربران توییتر با پاکسازی ربات‌ها در این شبکه

سقوط میلیونی کاربران توییتر خبرساز شد. این بار 9 میلیون اکانت این شبکه اجتماعی از فعالیت بازمانده‌اند. علت این کاهش حذف ربات‌ها و اکانت‌های مشکوک است.

به گزارش تکراتو، حساب‌های کاربری جعلی، ربات‌ها، اسپم‌‌ها و اکانت‌های مشکل ساز از توییتر حذف شده‌اند. حذف این اکانت‌ها باعث سقوط میلیونی کاربران توییتر شده است. تعداد کاربران فعال ماهانه از 335 میلیون در سه ماهه دوم 2018، به 326 میلیون در سه ماهه سوم رسیده است.

سقوط میلیونی کاربران توییتر با حذف اکانت‌های مشکوک و ربات‌ها

کاهش تعداد کاربران فعال از قبل نیز پیش بینی می‌شد و توییتر اعلام کرده بود که طی ماه‌های آینده، چند میلیون کاربر از پلتفرم این کمپانی حذف خواهند شد. جک دورسی مدیر عامل این شرکت در این باره اظهار داشته که فضای ارتباطی سالم، در بلند مدت شاخص خوبی برای رشد خواهد بود و تجربه کاربری از سرویس‌های کمپانی را بهبود خواهد داد.

در حال حاضر، نمودارها نشانگر افت عملکرد توییتر هستند و تعداد کل کاربران این پلتفرم حالا به آمار اوایل سال 2017 نزدیک شده است. در مقابل، فیسبوک موفق شده تعداد کاربران فعال ماهانه خود را نسبت به سه ماهه گذشته 38 میلیون نفر افزایش دهد.

کاهش کاربران توییتر همچنان ادامه خواهد یافت که البته علت آن فقط مبارزه با ربات‌ها نیست و بخشی هم به  قطع همکاری توییتر با برخی اپراتورها در زمینه سرویس‌های پیامکی بازمی گردد.

البته فرآیند ثبت نام سختگیرانه این پلتفرم نیز در سقوط میلیونی کاربران توییتر نقش داشته است.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Venture Beat

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر