;
coinex

سرویس های جدید کافه بازار به زودی در دسترس قرار می‌گیرند

سرویس های جدید کافه بازار که شامل خرید فیلم و محتویات ویدیویی هستند، به زودی از طریق همین پلتفرم در اختیار کاربران قرار می‌یرند.

به گزارش تکراتو، محبوب‌ترین مارکت اندرویدی ایران در جدیدترین نسخه خود (۷.۱۸.۶) امکان میزبانی ویدیو را به قابلیت‌های خود اضافه کرده و رسما وارد عرصه محتویات ویدیویی شده است. سرویس های جدید کافه بازار در راهند.

ارائه سرویس های جدید کافه بازار

دارندگان دیوایس‌های اندرویدی قابلیت این را خواهند داشت که از سرویس های جدید کافه بازار ، فیلم‌ها یا ویدیوهای مختلف استفاده کرده و آنها را خریداری کنند.

هنوز این قابلیت کاملا فعال نشده و به تدریج شاهد حضور آن در فروشگاه خواهیم بود. اما با توجه به توضیحات بروزرسانی جدید کافه بازار، کاربران می‌توانند کیفیت ویدیو را به دلخواه عوض کرده و برای فیلم‌ها زیرنویس بگذارند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی بخش فیلم بازار از مرحله آزمایشی خارج می‌شود.

سرویس های جدید کافه بازار

البته میزبانی ویدیویی تنها تغییر کافه بازار ۷.۱۸.۶ نیست بلکه به همراه این تغییر صفحه برنامه‌های من به بازار من تغییر نام داده و صفحه جدیدی به اسم آخرین فیلم‌های مشاهده شده در اپ وجود دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر