;
coinex

تامین قطعات مخابرات به علت تحریم‌ها با مشکل مواجه شده است

تحریم‌ها تامین قطعات مخابرات را پیچیده کرده است. مدیرعامل شرکت فناوری ارتباطات نوری از تاثیر تحریم‌ها بر این امر خبر داد.

به گزارش تکراتو، سید علی علویان اعلام کرده که تامین قطعات مخابرات با مشکل مواجه شده و گفت که این محدودیت‌ها کار را سخت‌تر کرده‌است. به گفته وی در تامین نیازهای فعلی و آتی شرکت‌های مخابراتی و شرکت ارتباطات زیرساخت و با توجــه بــه توسعــه شبکه‌های موبایلی به نسل سه و چهـار و LTE، بحــث تجمیع خروجــی BTSهای شبــکه‌های موبایل مطرح است.

مشکلات تامین قطعات مخابرات به دلیل تحریم

به گفته علویان می‌توان هر کدام از خروجی‌ها را به طور استاندارد که یک گیگابیت اینترنت است به صورت مجزا بر روی خطوط فیبرنوری ارسال کرد، اما مشکل اینجاست که خطوط زیادی اشغال می‌شود و بنابراین تصمیم گرفته شده که اگریگیتوری طراحی شود که بتواند ده سیگنال یک گیگابیت اینترنت را تجمیع کند و به صورت یک سیگنال ده گیگابیت بر ثانیه ارائه دهد. این امر باعث می شود شلوغی خطوط کاهش یافته و از ظرفیت‌های فیبرنوری استفاده شود.

به گفته مدیرعامل شرکت فناوری ارتباطات نوری امین، با وجود تحریم‌ها یافتن قطعات مورد نیاز پیچیده تر شده و محدودیت‌هایی وجود دارد که کار را سخت تر کرده است. علویان معقتد است از آنجائیکه کشورهای دیگر 8 سیگنال دارند و ایران 10 سیگنال دارد، همین امر باعث بهبود راندمان ایران نسبت به سایر کشورها شده است.

به گفته او این محصول، محصولی منحصربه فرد است و از مهمترین مشخصات آن مستقل بودن از رنگ و جهت است و آخرین محصولی است که در شبکه‌های زیرساختی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: fasleqtesad

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر