;
coinex

سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در سامسونگ گلکسی S10

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌تواند در گوشی‌های گلکسی S10 از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک نسل سوم کوالکام استفاده کند. 

برای مدت زمان نسبتا طولانی، سازندگان گوشی‌های هوشمند از سنسور اثر انگشت در پنل جلویی دستگاه‌های خود استفاده می‌کردند، اپل این روند را با کمک فناوری تاچ آی‌دی تغییر داد. با این وجود برخی از کمپانی‌ها به دلیل آنکه بتوانند از نمایشگرهای تمام صفحه در مدل‌های پرچم‌دار خود استفاده کنند، حسگر اثر انگشت را به پنل پشتی گوشی منتقل کردند، اما به نظر می‌رسد که این موقعیت مکانی نیز چندان مناسب نباشد.

سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در گلکسی S10

بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از فاش کننده معروف، Ice Universe، به گوش می‌رسد، سامسونگ می‌تواند از سنسورهای اثر انگشت اولتراسونیک نسل سوم کوالکام در زیر نمایشگر گلکسی اس 10 بهره ببرد. گفته می‌شود که این سنسورها نسبت به نسل قبلی سریع‌تر بوده و سطح تشخیص بزرگتری را پوشش می‌دهد.

در طول آزمایشات مختلف از گوشی ویوو که به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز شده، مشخص شد که این حسگر نسبت به سنسورهای معمولی کمی کندتر عمل می‌کند، بنابراین اگر شایعات درست باشند، قطعا سرعت تشخیص حسگرهای اثر انگشت اولتراسونیک جدید باید سرعت عملکرد بیشتری داشته باشند.

تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

در واقع استفاده از سنسورهای اثر انگشت کوالکام در زیر صفحه نمایش گوشی‌های سامسونگ برای اولین بار نیست که شنیده می‌شود، اما باید دید که این بار، این موضوع صحت دارد یا باید همچنان منتظر مدل‌های آینده بنشینیم.

برخی از منابع خبری معتقدند که غول تکنولوژی کره‌ای همچنان از سنسورهای معمولی اثر انگشت در پنل پشتی سامسونگ گلکسی S10 استفاده خواهد کرد. در هر صورت باید کمی صبر کنیم تا در آینده و شاید در نمایشگاه CES 2019 شاهد استفاده از این فناوری جدید در مدل‌های پرچمدار سامسونگ باشیم.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر