;
coinex

کاهش موانع کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت

کارگروهی برای کاهش موانع کسب و کارهای نوپا در فضای مجازی در کشور تشکیل شد. هدف از تشکیل این کارگروه حمایت از کسب و کارهای نوپاست.

به گزارش تکراتو، قرار است به منظور از حمایت و کاهش موانع کسب و کارهای نوپا ، در صورت وجود مشکل دستگاه‌های دولتی پیش از شکایت از صاحبان و کارآفرینان کسب و کارهای یاد شده در مراجع قضایی و درخواست فیلترینگ آنها، موضوع را در کارگروهی با مسئولیت معاونت حقوقی رئیس جمهور و عضویت وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت اقتصاد و دارایی، معاونت علمی و فناوری و بانک مرکزی  مطرح کنند و در ادامه در صورت تایید به مراجع قضایی ارجاع گردد.

تلاش برای کاهش موانع کسب و کارهای نوپا

هدف از ایجاد این کارگروه کاهش موانع کسب و کارهای نوپای مبتنی بر فضای مجازی در کشور است. نمایندگانی از وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت اقتصاد و دارایی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس کل بانک مرکزی حضور دارند و با تشکیل جلسات نوبه‌ای و بررسی موارد ارجاع شده، موضوعات مطرح شده مرتبط با کسب و کارهای نوپا مورد رسیدگی تخصصی قرار خواهد گرفت.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر