;
coinex

کدام خودروها جایگزین محصولات رنو در شرکت سایپا خواهند بود؟

شرکت سایپا ضمن اینکه جایگزین محصولات رنو را اعلام کرد، از مشتریان خود خواست در صورت تمایل، از خرید محصولات رنو این شرکت انصراف دهند.

به گزارش تکراتو، متقاضیان خرید خودروهای گروه رنو از شرکت سایپا باید یا از خرید خود انصراف دهند یا جایگزین محصولات رنو را از این شرکت دریافت کنند. این شرکت اعلام نمود که به دلیل مشکل در تولید محصولات رنو، تعهدات و تحویل این محصولات به تاخیر افتاده است.

جایگزین محصولات رنو به متقاضیان تحویل داده می‌شود

شرکت پارس خودرو ضمن پوزش از مشتریانی که تحویل خودروی آنها به تاخیر افتاده است، اعلام نمود که در صورت تمایل می‌توانند از یکی از روش‌های پیشنهادی زیر اقدام نمایند:

  • مشتریانی که قصد تبدیل دارند

در صورتی که مشتریان قصد تبدیل داشته باشند، این تبدیل از تاریخ اول آذرماه قابل انجام است. جایگزینی تعهدات انواع ساندرو با ۲ دستگاه خودرو یک دستگاه از گروه پراید (۱۳۱/۱۵۱) و یک دستگاه از گروه تیبا (تیبا، تیبا۲، ساینا) که موعد تحویل یک دستگاه بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول، یک دستگاه آذر ۹۸ با قیمت روز.

تعهدات ال نود و پارس تندر به یک دستگاه خودرو گروه پراید، تیبا با موعد تحویل بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل قرداد محصولات رنو.

  • مشتریانی که قصد انصراف دارند

مشتریانی که تا تاریخ ۹۷/۸/۳۰ انصراف خود را اعلام کنند، سود انصراف آنها ۳۶ درصد محاسبه خواهد شد اما اگر انصراف از تاریخ ۹۷/۹/۱ اعلام شود، سود انصراف ۳۰ درصد خواهد بود.

نکات مهم:

انتظار مشتریان تا رفع مشکل تولید با شرایط ذیر خواهد بود:

  1. قیمت محصولات طبق قیمت زمان تحویل در قرارداد محاسبه می‌شود.
  2. سود مشارکت و سود تاخیر در اعلام به میزان ۲۷ درصد محاسبه خواهد شد.

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر