;
coinex

گوش الاغی و چشم گربه ای ؛ مجازات برای اجرای جدیدترین مدهای عمل زیبایی

گوش الاغی و چشم گربه ای از عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی هستند که بسیاری تمایل به انجام این جراحی‌ها را دارند اما انجام این مدل‌های جراحی به اصطلاح زیبایی مجازات دارد!

گوش الاغی و چشم گربه ای از عجیب‌ترین مدل‌های جراحی زیبایی هستند که این روزها خبرساز شده‌اند. شاید بتوان دلیل افرادی که تن به چنین جراحی‌هایی می‌دهند را مشکلات روحی دانست؛ اما به طور جدی چه چیزی باعث می‌شود که افرادی تمایل به انجام جراحی‌هایی شبیه به گوش الاغی و چشم گربه ای پیدا کنند؟

جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای

مدتی است که صحبت‌هایی در مورد عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی یعنی گوش شیطانی و چشم گربه ای شنیده می‌شود. در ابتدا جراحی زیبایی گوش شیطانی و در ادامه جراحی چشم گربه‌ای مورد توجه قرار گرفتند. شاید در ابتدا همه فکر می‌کردیم که کسی حاضر به انجام این جراحی نیست اما باید گفت که افرادی زیادی تمایل به انجام جراحی به اصطلاح زیبایی گوش شیطانی و چشم گربه ای دارند و حتی ان را انجام داده‌اند.

گوش الاغی و چشم گربه ای

انجام بعضی از عمل‌های زیبایی برای تعدادی از افراد لازم است اما اینکه بخواهند بی دلیل این عمل‌های زیبایی عجیب را انجام دهد، جای تعجب دارد. لازم به ذکر است که براساس اخبار موجود جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای تاکنون بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

بسیاری انجام این عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی را به افراد پولدار جامعه نسبت می‌دهند. به صورتی که چنین افرادی باعث شده‌اند این عمل‌های زیبایی رواج پیدا کند. شاید بهتر باشد افرادی که تصمیم به انجام جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای دارند به جای مراجعه به پزشک زیبایی به روانشناس مراجعه کنند.

در این مورد بسیاری از کارشناسان معتقدند که دلیل انجام این جراحی‌های زیبایی عجیب ریشه در عقب ماندگی فرهنگی دارد. یعنی ناهنجاری و عقب ماندگی فرهنگی است که افراد را وسوسه می‌کند تا این گونه جراحی‌های زیبایی را بر روی چهره‌ی خود انجام دهند.

این روزها تعداد زیادی از افراد تمایل به انجام عمل‌های زیبایی دارند. براساس آمار منتشر شده توسط انجمن پزشکی ایران، عمل‌های زیبایی در ایران از سال 84 رو به افزایش بوده است. در این چند سال حتی نوجوانان 15 ساله نیز به انجام جراحی زیبایی می‌پردازند.

عمل جراجی گوش الاغی و چشم گربه ای

با وجود اینکه آمار دقیقی در مورد میزان جراحی‌های زیبایی در ایران وجود ندارد اما گفته شده که میزان جراحی‌های زیبایی در ایران هفت برابر اروپا است و برخی آمارهای دیگر نیز ایران را در ردیف دوم یا سوم از نظر جراحی‌های زیبایی می‌دانند. ایران پایتخت عمل‌های زیبایی جهان شده است.

شمار قربانیان جراحی‌های زیبایی

بسیاری از عمل‌های جراحی زیبایی که انجام می‌شوند موفقیت آمیز نیستند. هرچند تاکنون در این مورد صحبت نشده اما باید گفت که سالانه تعداد زیادی از افراد به دلیل مشکلات پیش آمده از این جراحی‌ها جان خود را از دست می‌دهند. آمارهای غیررسمی می‌گوید که سالانه نزدیک به 120 نفر قربانی این عمل‌ها می‌شوند.

نداشتن تجربه کافی توسط بسیاری از پزشکان را می‌توان از دلایل این مرگ و میر دانست. البته شاید افرادی واقعا به آن نیاز داشته باشند اما انجام جراحی‌های زیبایی چون گوش الاغی و چشم گربه ای که عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی هستند واقعا برای کسی نیاز نیست و این افراد از مشکل روحی رنج می‌برند.

چرا افراد تمایل به انجام جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای دارند؟

بسیاری از افراد تمایل به داشتن چهره‌های عجیب و غریب دارند. آنها می‌خواهند متفاوت باشند و چهره‌ای خاص داشته باشند. اما باید گفت که یک انسان سالم و بالغ هرگز چنین تصمیمی نمی‌گیرد و در واقع چنین چیزی را خنده دار می‌داند. تبلیغات ماهواره و تصاویر مختلف شبکه‌های اجتماعی توانسته در ذهن این افراد نفوذ کند و آنها را به سمت انجام عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی جذب کند.

افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی گوش الاغی و عمل جراحی چشم گربه ای دارند نباید فراموش کنند که بازگشت از این گونه عمل‌های زیبایی وحشتناک امکان پذیر نیست و باعث می‌شود که آنها دچار استرس و اضطراب شوند و حتی مشکلات روحی آنها افزایش یابد. گفته شده که 70 درصد افرادی که عمل جراحی زیبایی انجام می‌دهند از نتیجه کار راضی نیستند.

به گفته پزشکان متخصص زیبایی، مراجعه کنندگانی که درخواست انجام جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای را دارند از نظر روحی دچار مشکل هستند. در واقع پزشکان باید قبل از هر اقدامی از سلامت روحی مراجعه کننده اطمینان حاصل کنند. پزشکان باید تشخیص دهند که چه کسی را جراحی کنند و چه کسی را نه؛ زیرا افراد ناراضی همیشه ناراضی هستند و هیچ وقت راضی نمی‌شوند.

آیا جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای مجازات دارد؟

مجازات عمل جراجی گوش الاغی و چشم گربه ای

جراحی گوش الاغی و چشم گربه ای از عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی هستند که افراد تاکنون درخواست انجام آن را داشته‌اند. در صورت ادامه‌ی انجام این جراحی‌ها در ایران هم بیمار و هم پزشک مجازات خواهند شد. حبس و شلاق در انتظار کسانی است که قصد دارند عمل گوش الاغی و چشم گربه ای را انجام دهند. در این بین پزشک نیز مجازات خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعلام کرد که بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، ۲ ماه حبس و ۷۴ ضربه شلاق در انتظار کسانی است که قصد دارند عجیب ترین مدل های جراحی زیبایی را انجام دهند. وی به گوش الاغی و چشم گربه ای اشاره کرد و گفت هم افراد متقاضی و هم پزشک مجازات خواهند شد.

حسن نوروزی اعلام نمود که جراحی‌های زیبایی عجیب مشروع تلقی نمی‌شوند و انجام آنها بر اساس قانون مجازات اسلامی غیرقانونی است و افراد قابل تعقیب کیفری هستند. وی تاکید نمود اینکه فردی بخواهد در پیکره وضعیت نظام خلقتی انسان تغییری ایجاد کند از نظر مذاهب گوناگون رد شده و اهل سنت و مسیحیت آن را حرام می‌دانند. آنها معتقدند که خلقت خدا را نباید تغییر داد و تقریبا نظر همه ادیان به این می‌رسد که انجام این نوع عمل‌ها امری ممنوع است.

انجام عمل‌های جراحی نوظهور با مجوز دادگاه

انجام عمل‌های زیبایی نوظهور نیاز به مجوز دارد. نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی این موضوع را اعلام کرد و گفت افرادی که تصمیم دارند با انجام عمل جراحی تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنند، باید به دادگاه صالحه که دادگاه خانواده است، مراجعه کنند و دادخواست ارائه دهند و بعد با مجوز دادگاه به این امر مبادرت ورزند.

مجازات جراجی گوش الاغی و چشم گربه ای

وی تاکید نمود که انجام عمل‌هایی چون گوش الاغی و چشم گربه ای ، قراردادن عنبیه مصنوعی و کاشت نگین در چشم، تغییر دائم رنگ چشم به رنگ‌هایی همچون قرمز و عمل‌های نامتعارف غیرقانونی است و براساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی ممنوع است.

با شنیدن این خبر بهتر است حتی از فکر کردن به انجام این عمل‌های عجیب هم خودداری کنید. عمل جراحی گوش شیطانی و چشم گربه ای اصلا عمل‌هایی ضروری نیستند که واقعا فردی نیاز به انجام آن داشته باشد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: khabaronlinenamnak

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این مدل گوش اجنه هست که در فیلمهای هالیوودی شاهد اون هستیم مثل ارباب حلقه ها ، هابیت و…

    پاسخ