;
coinex

قیمت گلکسی F منتشر شد؛ ارزش گوشی منعطف سامسونگ چقدر است؟

در این مطلب می‌خواهیم ارزش گوشی منعطف سامسونگ یا به عبارتی قیمت گلکسی F احتمالی را بررسی کنیم. بنابراین در ادامه با تکراتو همراه باشید.

اولین گوشی قابل انعطاف سامسونگ اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد و احتمالا نام این محصول از میان دو گزینه‌ی گلکسی X یا گلکسی F انتخاب می‌شود. هرچند که تاکنون جز نگاهی بسیار کوتاه به نمونه اولیه این محصول در مراسم توسعه دهندگان سامسونگ اطلاعات چندانی از آن در دست نیست، اما یکی از مهمترین نکات درباره‌ی این دستگاه قیمت احتمالی آن است و اکنون می‌خواهیم نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

قیمت گلکسی F چقدر است

به نظر می‌رسد سامسونگ در تولید نمونه‌‌ی نهایی برای عرضه‌ی اولین گوشی هوشند با نمایشگر تاشو یا منعطف به بازار، از رقبای خود پیشی گرفته است و احتمالا فناوری‌های به کار رفته در آن به قدری پیشرفته خواهند بود که این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی قیمت گلکسی F را با یک برچسب قیمتی نجومی وارد بازار کند.


تماشا کنید: گلکسی F ؛ گوشی هوشمند منعطف ۱۸۰۰ دلاری سامسونگ


چندی پیش گفته می‌شد که قیمت گوشی منعطف سامسونگ چیزی در حدود 2000 دلار خواهد بود، اما به تازگی تحلیلگران نشریات کشور کره جنوبی قیمت سامسونگ گلکسی F را حدود 1764 دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

هرچند که یک کمپانی گمنام چینی اخیرا یک گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف را به نمایش گذاشته و عنوان شده که این دستگاه با قیمتی بسیار پایین‌تر از گلکسی F سامسونگ و حدود 1300 دلار به بازار عرضه می‌شود، اما زمان عرضه آن مشخص نیست.

اولین موبایل منعطف سامسونگ با نام احتمالی گلکسی F اولین عضو این خانواده‌ی جدید خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که این طراحی نیز در آینده صنعت موبایل جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. کمپانی‌های مختلف بویژه چینی‌های قدرتمندی از جمله هواوی، شیائومی و اوپو در آینده نزدیک محصولات متعددی با نمایشگرهای تاشو و منعطف راهی بازار خواهند کرد.


تماشا کنید: ملاقات با سامسونگ گلکسی ایکس ؛ پرچم‌داری از آینده


گفته شده که شیائومی و اوپو در تولید گوشی هوشمند منعطف خود از پنل‌های نمایشی تولید کمپانی ال‌جی استفاده می‌کنند زیرا قیمت پایین‌تری در مقایسه با نمایشگر‌های مشابه سامسونگ دارد و به این ترتیب این شرکت‌ها می‌توانند محصولات قابل انعطاف خود را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر از محصول سامسونگ روانه‌ی بازار کنند.

در طراحی این محصول دو نمایشگر به کار گرفته شده است، که یک صفحه نمایش 4.58 اینچی در پنل جلویی و یک نمایشگر 7.3 اینچی به صورت تاشو در بخش داخلی گلکسی F قرار دارد. این نمایشگر بزرگ‌تر از مواد منعطف تهیه شده و سامسونگ ادعا می‌کند که بیش از صدها هزار مرتبه خمیده شدن مشکلی برای آن ایجاد نخواهد کرد.

گلکسی F

اما به لحاظ کیفیت احتمالا نباید انتظار ویژه‌ای از این نمایشگرها داشته باشیم، زیرا بر اساس آخرین اخبار بدست آمده همانطور که در تصور بالا مشاهده می‌کنید رزولوشن تصویر نمایشگر کوچکتر 840×1960 و فشردگی پیکسلی آن نیز 420 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. نسبت ابعاد این صفحه نمایش نیز 9 به 21 است. نسبت ابعاد نمایشگر 7.3 اینچی گلکسی F نیز 3 به 4.2 خواهد بود و با رزولوشن تصویر 1536×2152 پیکسل، تراکم پیکسلی دقیقا مشابه با نمایشگر کوچکتر این محصول را ارائه می‌کند.

به احتمال فراوان ملاقات اصلی با اولین گوشی منعطف سامسونگ یا همان گلکسی F در ماه فوریه سال 2019 میلادی رخ خواهد داد و این اتفاق با رونمایی از گلکسی اس 10 سامسونگ همزمان خواهد بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این محصول جذاب را در اواخر زمستان یا اوایل فصل بهار در بازار مشاهده کنیم.

همانطور که گفته شد در حال حاضر قیمت گلکسی X (یا همان گلکسی F) چیزی بیشتر از 1700 دلار اعلام شده، اما باید دید که در زمان رونمایی از این محصول شگفت انگیز، غول کره‌ای چه برچسب قیمتی را برای آن در نظر خواهد گرفت.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    قیمتش راهم بفرمایید

    پاسخ