;
coinex

رد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از خبرگزاری فرانسه انتقاد و خبر از رد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 این کشور داد.

به گزارش تکراتو، ایران پیشنهاد مشارکت در برگزاری جام جهانی 2022 قطر را داده بود که گفته شده این پیشنهاد رد شده است. قطر اخبار مربوط به انتقال بخشی از تیم‌ها و بازی‌های جام جهانی 2022 فوتبال در ایران را رد کرد و حسن الذوادی، دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر در این رابطه اعلام کرده که تصمیم درباره موقعیت قرارگیری تیم‌های این رقابت‌ها از سوی فیفا اتخاذ می‌شود و قطر نقشی ندارد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر


رد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 قطر

الذوادی در ادامه نقل‌قول منتشر شده در مورد حضور برخی تیم‌های جام جهانی 2022 قطر در ایران را از اساس تکذیب کرد. وی اظهار کرد که اطلاعات منتشر شده از سوی خبرگزاری فرانسه به اشتباه ترجمه و تعبیر شده است.

رد مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی

وی گفت که موقعیت قرارگیری تیم‌های جام جهانی 2022 فوتبال بخشی از برنامه‌های عملیاتی قطر است اما تصمیم نهایی را فیفا اتخاذ خواهد کرد و فعلا تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.


بیشتر بخوانید: تاریخچه حضور ایران در تاریخ جام جهانی فوتبال


آیا قطر توانایی میزبانی 48 تیم را دارد؟

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی 2022 قطر در پاسخ به این پرسش که آیا قطر توانایی میزبانی از 48 تیم به جای 32 تیم در این رقابت‌ها با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی جانی اینفانتینو، رئیس فیفا را دارد، اعلام کرد که قرار است در ماه مارس 2019 میلادی در این رابطه تصمیم گرفته شود اما دولت قطر توانایی میزبانی از جام جهانی 2022 با شرکت 32 تیم را دارد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر