;
coinex

سازمان فنی و حرفه‌ای برای حمایت از استارتاپ ها راهکار دارد

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در فکر حمایت از استارتاپ ها است. این سازمان از ارائه‌ی دو راهکار برای حمایت از استارت آپ‌ها خبر داده است.

به گزارش تکراتو، سلیمان پاک سرشت با ارائه دو راهکار، روش حمایت این سازمان از کسب و کارهای نوپا را تشریح کرد. آنها قرار است زمینه استفاده از امکانات را برای نوآوران و فناوران فراهم سازند.

حمایت از استارتاپ ها توسط سازمان فنی و حرفه‌ای

پاک سرشت اعلام کرد که قرار است از طریق شبکه‌ای کردن تجهیزات گسترده‌ای که در اختیار این سازمان قرار دارد، نوآوران و فناوران بتوانند از امکانات و تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنند.

همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تصمیم دارد تا کارگاه‌های آموزشی خود را در سراسر کشور در اختیار مشتاقان ایجاد کسب و کارهای جدید قرار دهد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مسئله تکنولوژی در سیاست‌های توسعه تکنولوژی اشاره کرد و گفت که در ایجاد اکوسیستم توسعه نوآوری‌ها، مؤلفه‌های اقتصادی و فن آورانه، تنها مؤلفه‌های جدی وجود ندارند بلکه مؤلفه‌‌های اجتماعی و فرهنگی هم در تحقق این مهم تاثیر جدی دارند و نباید آنها را نادیده گرفت.

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از این پس در فکر حمایت از استارتاپ ها خواهد بود و در حوزه آموزش‌های مهارتی به عنوان مؤلفه جدی اکوسیستم پذیرش فن آوری‌ها، حضوری جدی‌تر و پویاتر خواهد داشت.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر