;
coinex

میزان حضور کاربران در اینستاگرام نمایش داده می‌شود

نمایش میزان حضور کاربران در اینستاگرام ویژگی جدید این شبکه اجتماعی است. کاربران از این طریق از میزان زمان صرف شده خود مطلع می‌شوند.

به گزارش تکراتو، فیسبوک و اینستاگرام از ویژگی جدیدی رونمایی کرده‌اند که امکان مشاهده‌ی زمان صرف‌شده در این اپلیکیشن‌های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. اینستاگرام این ویژگی را تحت عنوان  Your Activityبرای کاربران ارائه کرده است.

بررسی میزان حضور کاربران در اینستاگرام

با استفاده از قابلیت میزان حضور کاربران در اینستاگرام ، کاربران می‌توانند محدودیت زمانی برای استفاده از این اپلیکیشن در نظر بگیرند؛ همچنین امکان توقف ارسال اعلانیه‌های اینستاگرام در بازه‌ی زمانی خاصی نیز وجود دارد.

میزان حضور کاربران در اینستاگرام نمایش داده می‌شود

پیشتر اپل و گوگل نیز چنین ویژگی را در آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل موبایلی خود جای داده بودند تا کاربران کنترل بیشتری بر نحوه‌ی استفاده‌ی خود از اپلیکیشن‌ها داشته باشند. حال فیسبوک و اینستاگرام به‌عنوان دو شبکه‌ی اجتماعی بزرگ و پرکاربر دنیا قصد دارند با پیاده‌سازی ویژگی فوق، میزان استفاده کاربر از این دو شبکه‌ی اجتماعی را در طول هفت روز یک هفته گزارش دهند.

استفاده از این قابلیت باعث می‌شود که کاربران بر سلامت روان خود کنترل بیشتری داشته باشند و از آسیب‌زا بودن شبکه‌های اجتماعی جلوگیری کنند. قرار است فیسبوک هم قابلیت یادشده را تحت نام  Your Time on Facebook  در اختیار کاربران قرار دهد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر