;
coinex

معرفی پلتفرم کامل شهر هوشمند توسط هواوی؛ اصلی‌ترین اهرم شهرهای هوشمند دنیا

هواوی یک پلتفرم کامل شهر هوشمند معرفی کرده است. این کمپانی تصمیم دارد تا در کل دنیا در این زمینه اول باشد و به توسعه شهرها کمک کند.

به گزارش تکراتو، پلتفرم کامل شهر هوشمند هواوی ارائه شده تا به دولت‌ها برای توسعه‌ی شهر‌ها و اعمال ارزیابی‌ها کمک کند. این پلتفرم این امکان را فراهم می‌کند که تکنولوژی‌ هایی نظیر هوش مصنوعی، فضای ابری هیبریدی و اینترنت اشیاء در کنار هم به توسعه‌ی شهر‌ها کمک کنند.

ارائه پلتفرم کامل شهر هوشمند توسط هواوی

اجرای پلتفرم کامل شهر هوشمند به مرکز عملیات هوشمند یا IOC نیاز دارد که بتواند به سرعت مشکلات به وجود آمده در سطح شهر هوشمند را با استفاده از ویدیو و سنسور‌ها به اطلاع مسئولین برساند. این مشکلات می‌تواند شامل نقاط آلوده، ترافیک و بسیاری از مسائل دیگر باشد. پلتفرم ارائه شده توسط هواوی می‌تواند با استفاده از یک نقشه‌ی سه بعدی، مشکلات یاد شده را به اطلاع مسئولین برساند.

این سیستم همچنین از مدل‌های هوش مصنوعی که قادر به انجام پیش‌بینی هستند بهره می‌برد تا بتواند به تولید مدل‌های جدید هوشمند در آینده بپردازد و علاوه بر این تحلیلی دقیق از داده‌های گذشته تا امروز داشته باشد.

این پلتفرم که توسط هواوی در کنگره‌ی جهانی شهر هوشمند معرفی شد، به دنبال استفاده از محصولات کنونی خود در زمینه‌ی اینترنت اشیاء و شهر هوشمند است. هواوی می‌گوید که پلتفرم ارائه شده‌اش می‌تواند خود را با نیاز‌های مختلف هر شهری منطبق نماید.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر