;
coinex

نصب اتیکت قیمت روز روی کالاهای آی تی اجباری است

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران  از الزامی بودن نصب اتیکت قیمت روز روی کالاهای آی تی خبر داد و گفت که قرار است بازرسی آغاز شود.

به گزارش تکراتو، با وجود نوسان نرخ ارز و ثابت نبودن قیمت‌ها، فعالان صنف رایانه مجبور به نصب اتیکت قیمت روز روی کالاهای آی تی هستند. قرار است از ابتدای این هفته بازرسی‌ برای اطمینان از نصب اتیکت آغاز شود.


بیشتر بخوانید: اجازه ورود گوشی با کد ملی ؛ وصل شدن سامانه ثبت گوشی مسافری به نیروی انتظامی


نصب اتیکت قیمت روز روی کالاهای آی تی

سید‌مهدی میر‌مهدی کمجانی رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران اعلام کرد که با توجه به اطلاعیه صادر شده از طرف سازمان حمایت از حقوق تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان و تاکید اتاق اصناف و طبق ماده (‌15 و 16) قانون نظام صنفی و ماده (‌6‌) قانون تعزیرات حکومتی، واحد صنفی موظف است هر کالا را جداگانه با درج قیمت و نوع کالا و ساخت آن توسط اتیکت مشخص کند.

به گفته وی اتیکت باید در معرض دید مشتری باشد تا مشتری بتواند قیمت‌ها را مقایسه کند زیرا قیمت‌هایی که به صورت شفاهی اعلام می‌شوند با قیمت مکتوب شده متفاوت هستند. میر‌مهدی اعلام کرد که فعالان این بازار حتما باید این دستور را اجرا کنند حتی اگر نرخ ارز هر روز در حال تغییر باشد.

به گفته رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، در صورت رعایت نکردن دستور نصب اتیکت قیمت روز روی کالاهای آی تی ، واحد صنفی متخلف، به بازرسی اصناف، بازرسی ۱۲۴ و تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر