;
coinex

اتصال کارت سوخت به کارت بانکی ؛ برنامه‌ریزی‌های جدید برای اداره کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال کارت سوخت به کارت بانکی خبر داد. به گفته وی لازم است کشور را با برنامه‌ریزی‌های جدید اداره کرد.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی بیان نموده است که کشور را در شرایط فشار نمی‌توان با برنامه‌ریزی‌های قدیمی اداره کرد. لازم است از فناوری‌های جدید استفاده و براساس آنها مشکلات را رفع نمود.

اتصال کارت سوخت به کارت بانکی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال کارت سوخت به کارت بانکی خبر داد و گفت که 10 میلیون خودرو در کشور کارت سوخت ندارند که باید 330 میلیارد تومان برای صدور آنها هزینه کرد درحالی که می‌توان با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیکی و با هماهنگی بین دستگاهی، اتصال کارت سوخت به کارت بانکی را انجام داد و هزینه‌ها را کاهش داد.

به گفته جهرمی به‌جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس بعلاوه 10 ثبت‌نام کنند و بعد از یک هفته پستچی کارت سوخت صادر شده را بیاورد و هزینه‌ای را پرداخت کنند، با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش با فشردن سه گزینه، کارت بانکی به کارت سوخت متصل می‌شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر