;
coinex

تغییر ظاهر پروفایل کاربران اینستاگرام ؛ تاکید کمتر روی تعداد فالوورها

تغییر ظاهر پروفایل کاربران اینستاگرام در دستور کار این شبکه اجتماعی قرار گرفت. هدف از این تغییر تاکید کمتر روی تعداد فالوورهای کاربران اعلام شده است.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرد که قصد دارد طراحی صفحه‌ی پروفایل کاربران را از جهات زیادی تغییر دهد؛ این شرکت اعلام کرده است که:

طی هفته‌های آتی، ممکن است شاهد بازآرایی بخش‌های مختلف موجود در قسمت بالایی پروفایل خود باشید؛ از جمله اعمال تغییراتی در آیکون‌ها و گزینه‌های موجود در پروفایل و نحوه‌ی ناوبری شما بین تب‌های مختلف.

البته لازم به ذکر است که عکس‌های گرید قرار نیست از این اپلیکیشن حذف شوند و نیازی به نگرانی از این بابت نیست.

تغییر ظاهر پروفایل کاربران اینستاگرام

تغییر ظاهر پروفایل کاربران اینستاگرام

ظاهرا هدف از تغییر ظاهر پروفایل کاربران اینستاگرام این است که نشان دهد دیگر تاکیدی روی تعداد فالوورها ندارد. در طراحی جدید صفحه‌ی پروفایل، تعداد فالوورها در بخش بالایی دیده نمی‌شوند و همچنین از فونت کوچک‌تری برای نمایش آن استفاده شده است.

گزینه‌‌های Follow و Message در طراحی جدید صفحه‌ی پروفایل اینستاگرام، در کنار هم جای می‌گیرند؛ در ضمن با مراجعه به لیست فالویینگ‌های یک کاربر، می‌توان از تعداد و لیست فالوورهای مشترک‌، مطلع شد. به‌علاوه در صفحه‌ی اصلی پروفایل، تب‌های IGTV ،Shop ،Posts ،Grid و Tagged نشان داده می‌شود. البته Shop برای نسخه‌های تجاری است.

اینستاگرام گفته است که فعلا روی این تغییرات کار می‌کند و قصد دارد طی هفته‌های پیش‌رو، طی چند مرحله‌ی مختلف، آن‌ها را مورد بررسی و آزمایش قرار دهد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع:  THEVERGE

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر