;
coinex

برگزاری کنفرانس بین المللی ارز مجازی برای اولین بار در کره شمالی

کره شمالی برای اولین بار کنفرانس بین المللی ارز مجازی برگزار می‌کند. این کنفرانس در زمینه‌ی ارز مجازی و بلاکچین خواهد بود.

به گزارش تکراتو، با برگزاری کنفرانس بین المللی ارز مجازی برای اولین بار کارشناسان بخش تکنولوژی  علناً به این کشور منزوی دعوت خواهند شد. کنفرانس ارز مجازی و بلاکچین شهر پیونگ یانگ قرار است فروردین ماه سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار گردد و به همین منظور تور هفت روزه‌ای هم برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

برگزاری کنفرانس بین المللی ارز مجازی

بلیط ورودی کنفرانس بین المللی ارز مجازی چیزی حدود ۳۳۰۰ یورو قیمت خواهد داشت و خریداران می‌توانند با صرف این هزینه، در فعالیت‌هایی نظیر اسکیت، بولینگ، تیر اندزی و خرید نیز شرکت کنند. روز آخر این تور نیز به بازدید از شرکت نوشیدنی Daedonggang  اختصاص خواهد داشت.

در وبسایت این رویداد گفته شده است که کارشناسان بین المللی بلاکچین و ارز مجازی برای اولین بار در شهر پیونگ یانگ کره شمالی، کنار هم جمع خواهند شد تا دانش و چشم اندازشان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بتوانند در موقعیت‌های مختلف با هم همکاری کنند.

البته باید در نظر داشت که شهروندان اسرائیل، ژاپن و کره جنوبی اجازه‌ی شرکت در این مراسم را نخواهند داشت. علاوه بر این دولت کره جنوبی خاطرنشان کرده که هر شخص در صورت انتشار مطالبی خلاف شأن و مقام این کشور، مورد مواخذه قرار خواهد گرفت و اجازه چنین کاری به آنها داده نمی‌شود.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: independent

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر