;
coinex

رونمایی وایبر از قابلیت‌های جدید؛ ساخت گروه یک میلیاردی

ساخت گروه یک میلیاردی در وایبر ممکن شد. این شبکه اجتماعی که پیش از ورود تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان در ایران بود در حال رونمایی از قابلیت‌های جدید است.

به گزارش تکراتو، ساخت گروه یک میلیاردی برای اولین بار در وایبر پشتیبانی می‌شود. این گروه‌ها که  Viber Communities یا اجتماعات وایبری نام گرفته‌اند، در واقع محدودیتی در جذب عضو ندارند و تنها عامل محدودکننده در آنها، تعداد کل کاربران شبکه اجتماعی مذکور است که در حال حاضر به 1 میلیارد نفر می‌رسد.

ساخت گروه یک میلیاردی در وایبر

امکان تأسیس اجتماعات وایبری توسط همه کاربران وجود دارد و در این مورد محدودیتی وجود نخواهد داشت. به گفته تیم توسعه، این ویژگی جدید خصوصاً برای طرفداران تیم‌های ورزشی و گروه‌های گردشگری کاربردی بوده و در آینده با اضافه شدن قابلیت تراکنش الکترونیکی، امکان کسب درآمد را برای اعضای اجتماعات فراهم خواهد کرد.

ساخت گروه یک میلیاردی در وایبر

در این بین علاوه بر امکان عضوگیری نامحدود، هیستوری (تاریخچه گروه شامل تمام پیام هایی که از روز تأسیس ارسال شده) اجتماعات نیز به صورت کامل به اعضای جدید نشان داده خواهد شد.

همچنین برخی از قابلیت‌هایی که هم اکنون در تلگرام وجود دارند، مانند امکان عضویت با لمس لینک گروه و امکان پین (سنجاق) کردن پیام‎ها برای نمایش در بالای صفحه نیز در اجتماعات وایبری قابل استفاده خواهند بود.

امکان ساخت گروه یک میلیاردی به آخرین نسخه وایبر اضافه شده و هم اکنون در اختیار کاربران اندروید و iOS  قرار دارد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر