;
coinex

اطلاعیه شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای رنو

شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای رنو اعلام کرده که تعدادی محصولات به مشتریان اختصاص یافته و بقیه محصولات این شرکت هم در صورت تامین قطعات تحویل داده می‌شود.

به گزارش تکراتو، هفته گذشته حوزه بازاریابی و فروش شرکت سایپا در خصوص آخرین وضعیت تعهدات محصولات رنو اعلام کرد که در مجموع حدود 11.800 دستگاه موجودی اقلام منفصله (CKD) و حدود 3400 تعهد تکمیل وجه شده وجود دارد. طی هفته جاری 500 دستگاه از تولیدات به مشتریان اختصاص یافت و مابقی (2900 دستگاه) تعهد تکمیل وجه شده دیگر طی 2 ماه آینده تحویل خواهند شد. لذا پس از اعمال غربالگری‌های مد نظر با هدف تحویل خودرو به مشتریان مصرف کننده، مابقی خودروهای قابل تولید در صورت تامین اقلام ساخت داخل، به شرح جدول ذیل تا پایان سال جاری به مشتریان محترم تحویل خواهد گردید.

سود مشارکت و تاخیر بوجود آمده طبق قرارداد منعقده با مشتریان گرامی تا زمان تحویل خودرو محاسبه خواهد شد. گروه خودروسای سایپا برای تعهدات باقیمانده در حال برنامه ریزی است که متعاقبا اعلام می‌گردد.

جدول تحویل خودروهای رنو براساس غربالگری و اولویت زمان پذیرش

محصولات تعهدات قابل تحویل
تندر 90 کل تعهدات مرداد
پارس تندر کل تعهدات مرداد
ساندرو گیربکس معمولی کل تعهدات تیر
ساندرو استپ وی گیربکس معمولی کل تعهدات تیر
ساندرو استپ وی گیربکس اتوماتیک کل تعهدات خرداد تلاش برای تحویل بخشی از تعهد تیرماه
ساندرو گیربکس اتوماتیک تلاش برای بخشی از تعهدات تیرماه

 

قیمت روز خودرو را در تکراتو دنبال کنید.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر