;
coinex

سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری سامسونگ روی خالق پوکمون گو

سامسونگ با سرمایه گذاری در شرکت بازی سازی نیانتیک قصد دارد تا برای گوشی های های هوشمند گلکسی خود بازی های اختصاصی بسازد.

به نظر می‌رسد که نیانتیک بدون یک سرمایه گذاری عظیم، حاضر به همکاری با سامسونگ نبوده است. غول تکنولوژی کره ای با سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری قصد دارد تا خالق پوکمون گو را برای ساخت بازی های اختصاصی به خدمت بگیرد.

اگرچه این دو شرکت هیچ بیانیه رسمی در این زمینه منتشر نکرده‌اند، اما به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال جاری، این معامله به شکل علنی اعلام خواهد شد.

ساخت بازی اختصاصی برای سامسونگ توسط نیانتیک

سرمایه گذاری روی نیانتیک باعث می‌شود که بازی های ساخته شده توسط این شرکت از قبل بر روی گوشی های گلکسی سامسونگ بارگذاری شوند. نیانتیک همان شرکت توسعه دهنده پوکمون گو است، بازی مبتنی بر واقعیت افزوده که فروش بسیار بالایی را نیز تجربه کرد.

همکاری این دو کمپانی می‌تواند باعث ورود بازی های هیجان انگیزی به گوشی های گلکسی سامسونگ شود. گفته می‌شود که این دو شرکت روی ساخت بازی هری پاتر تمرکز کرده‌اند؛ یک بازی اختصاصی که در آن قلم S Pen به عنوان چوب جادویی عمل خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که ایا این یک نسخه از بازی Harry Potter: Wizards Unite است یا یک بازی اختصاصی که صرفا برای گوشی های گلکسی نوت ساخته می‌شود.

به نظر می‌رسد که سامسونگ به منظور متمایز کردن خود از رقبا به سمت ساخت بازی های اختصاصی برای گپوشی های گلکسی روی آورده است. این شرکت اخیرا در همکاری با شرکت Epic Games بازی فورتنایت را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من گوشیم a20, برام نصب میشه؟؟؟

    پاسخ