;
coinex

وان پلاس در همکاری با مک لارن یک نسخه مخصوص از وان پلاس 6T می‌سازد

ساخت یک نسخه مخصوص از وان پلاس 6T نتیجه همکاری دو کمپانی وان پلاس و مک لارن خواهد بود. این دو شرکت برای تولید نسخه های محدودی از پرچمدار جدید وان پلاس با یکدیگر مشارکت می‌کنند.

همکاری سازندگان خودروهای سوپر اسپرت با شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند برای ساخت نسخه های محدودی از این گجت های پرکاربرد به یک امر طبیعی در دنیای امروزی بدل شده است.

نسخه مخصوص وان پلاس 6T نتیجه همکاری با مک لارن

پس از همکاری هواوی با پورشه در ساخت مدل‌های پورشه دیزاین اکنون نوبت به وان پلاس است تا با همکاری مک لارن پرچمدار منحصر به فردی را به بازار عرضه کند.

هیچ کدام از این دو شرکت اطلاعاتی درباره جزئیات همکاری خود ارائه نداده‌اند، اما وان پلاس اشاره کرده است که ” این دو برند در اولین گام از رونمایی همکاری خود در 11 سپتامبر 2018 رویداد “سلام به سرعت” را برگزار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که شعار این پروژه “سلام به سرعت” یا “دورد به سرعت” (Salute to Speed) است. در صفحه تیزر جدید وان پلاس و در قسمت یو ار ال این صفحه کلمات mclaren-6t دیده می‌شود و شاید اشاره کوچکی باشد به این نکته که محصول همکاری این دو شرکت احتمالا نسخه ای ویژه از وان پلاس 6 تی است.


بیشتر بخوانید: بررسی وان پلاس 6 ؛ قاتل گوشی‌های پرچمدار گران‌قیمت


البته شراکت وان پلاس با خودروسازی مک لارن اولین همکاری از این دست در دنیای گوشی های هوشمند نیست و نخواهد بود. پیش از این نام گوشی سازان بزرگی همچون بلک بری و هواوی در کنار پورشه به چشم خورده و اوپو نیز با لامبورگینی همکاری خودش را دنبال می‌کند.

اکثر این نسخه های خاص که معمولا در تعداد محدودی تولید می‌شوند، ویژگی های اضافی از قبیل طراحی تم های از پیش بارگذاری شده و مشخصات رده بالایی دارند و معمولا لوگوی شرکت خودروساز همکار نیز در پنل پشتی آنان حک شده است.

گفته می‌شود که همکاری مک لارن و وان پلاس یک همکاری طولانی مدت خواهد بود، پس باید منتظر نسخه های مخصوص بیشتری از گوشی های هوشمند این شرکت چینی باشیم.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر