;
coinex

داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از صبح امروز، یکشنبه 11 آذرماه، آغاز شد. در مرحله اول داوری یازدهمین دوره تمام کسانی که وب‌سایت تایید شده دارند و یا اپلیکیشن آنها در این دوره پذیرفته شده است، می‌توانند به عنوان داور به سایر آثار رای دهند.

امسال در جشنواره یازدهم برای اولین بار در مرحله اول داوری اپلیکیشن ها نیز افراد شرکت کننده می‌توانند رای خود را ثبت کنند. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید داوری جشنواره وب و موبایل ایران را مطالعه کنید.

آغاز داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

توجه داشته باشید تنها کسانی دسترسی به داوری وبسایت ها دارند که سایت تایید شده در جشنواره داشته باشند و در صورتی که اپلیکیشن تایید شده داشته باشید نیز تنها به داوری اپلیکیشن ها دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که هم وبسایت و هم اپلیکیشن دارید به دلیل آزمایشی بودن داوری اپلیکیشن ها اولویت رای شما برای داوری وبسایت ها خواهد بود و تا زمانی که به تمامی وبسایت ها رای نداده باشید، امکان رای دادن به اپلیکیشن ها را نخواهید داشت.

شیوه ی رای گیری داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره نیز به این صورت است که با ورود به داشبورد جشنواره می‌توانید روی گزینه ورود به پنل داوری کلیک کنید و به صفحه داوری جشنواره وب و موبایل ایران دسترسی داشته باشید.

در این صفجه آثاری را مشاهده خواهید کرد که به صورت تصادفی به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید به این آثار جهت کاندید شدن برای ورود به مرحله دوم داوری رای بله یا خیر دهید.

همچنین می‌توانید توسط جعبه پیشنهاد اثر برای گروه های ویژه، وبسایت هایی که به نظر شما شایسته قرار گرفتن در گروه های ویژه هستند را به شورای داوری معرفی کنید. (این قسمت اختیاری است)

در انتهای صفحه نیز جعبه دیگری را مشاهده خواهید کرد که توسط این جعبه در صورتی که فکر می‌کنید وبسایت مورد نظر شایستگی حضور در مرحله اول را ندارد (برای مثال قرار گرفتن در گروه اشتباهی، تناقض توضیحات با محتوای اصلی سایت، تخلف از قوانین و … ) با ذکر دلایل مد نظر خود، می‌توانید پیشنهاد حذف این وبسایت از مرحله اول داوری جشنواره را ثبت کنید. پیشنهاد حذف بدون ذکر دلایل، معتبر نخواهد بود.

هر وبسایت بعد از دریافت ۱۰ پیشنهاد حذف برای بررسی مجدد به کمیته ثبت آثار ارجاع داده می‌شود. توجه داشته باشید که در این مراحل آرای مثبت وبسایت حذف نخواهد شد و در صورت تایید کمیته مجدد به فرایند داوری باز خواهد گشت.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر