;
coinex

قابلیت های گلکسی A9 سامسونگ ؛ گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

گلکسی A9 سامسونگ جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بوده که از دوربین چهارگانه 24 مگاپیکسلی سود می‌برد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر مشخصات و قابلیت های این گوشی هوشمند میان رده قدرتمند.

ممکن است که با عبارت ثبت لحظات زندگی به کرات بر روی بیلبوردها و تصاویر تبلیغاتی مواجه شده باشید که با هدف افزایش انگیزه ما طراحی شده‎اند. اما این عبارت چیزی بیشتر از یک مفهوم انتزاعی است. برای اینکه در لحظه زندگی کنیم باید بارها و بارها تمرین کنیم، اما وقتی روش اینگونه زندگی کردن را بیاموزیم، آن وقت است که زندگی‌مان کامل شده و می‎توانیم زیبایی تک‏تک لحظات عمرمان را درک کنیم. اما فناوری‎های امروزی هم می‎توانند تا حد زیادی در این راه به کمک ما بیایند.

مشخصات و قابلیت های گلکسی A9 سامسونگ

با گرفتن هر عکس ما در واقع با دنیای پیرامون‎مان تعامل کرده و تجربه‎هایمان را به خاطر می‎سپاریم. گوشی گلکسی A9 شرکت سامسونگ دقیقا برای کسانی طراحی شده است که عاشق اکتشاف، ثبت هر لحظه و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران هستند. این گوشی پیشرو، اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی چهارگانه است و مجموعه‎ای از قابلیت‎ها مانند عمر بالای باتری و حافظه داخلی قابل ارتقا را در خود جای داده که به شما کمک می‎کند بیشترین بهره را از زندگی خودتان ببرید.

قابلیت های گلکسی A9 سامسونگ ؛ گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد عکس‎هایی زیبا و پویا را به آسانی در هر لحظه ثبت کنید. دوربین چهارگانه این گوشی با لنز فوق عریض 120 درجه می‎تواند کل صحنه موردنظرتان را به سادگی در یک فریم بگنجاند. به این ترتیب می‎توانید تصویر زیبای غروب آفتاب روی ساحل شنی زیبا را به ساده‌ترین شکل ممکن ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: اولین بررسی سامسونگ گلکسی A9 مدل ۲۰۱۸؛ اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین چهارگانه

دوربین

دوربین یکی از  شاخص ترین قابلیت های گوشی گلکسی A9 سامسونگ است. دوربین چهارگانه گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد خلاقیت خود را شکوفا کرده و تصویری فوق‎العاده را خلق کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

قابلیت های گلکسی A9 سامسونگ ؛ گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

تصویر ثبت شده با دوربین 24 مگاپیکسلی این گوشی در هر شرایط نوری، بسیار دقیق و واضح خواهد بود. دوربین گلکسی A9 با استفاده از الگوریتم منظم‌سازی مجدد پیکسل می‏تواند حتی در نور کم هم بهترین عملکرد را داشته و عکس‎هایی واضح با کمترین نویز ممکن به شما تحویل دهد.

لنز

چه در حال گرفتن عکس کلوزآپ باشید و چه بخواهید صحنه‎ای بزرگ را در قاب تصویر جای دهید، دوربین گلکسی A9 سامسونگ برای هر حالتی گزینه‎ای مناسب در اختیارتان قرار می‎دهد تا آن لحظه از زندگی‎تان را ثبت کنید. لنز فوق‎ عریض 120 درجه‎ای این گوشی به شما اجازه می‎دهد کل صحنه‎ای را که با چشم‌تان می‏بینید، در لنز دوربین هم جای بدهید. لنز تله‏ این گوشی نیز امکان زوم اپتیکال دو برابری را برای‎تان فراهم می‎کند تا حتی از فاصله‏ای دور هم بتوانید عکسی با وضوح و کیفیت فوق‎العاده بگیرید.

قابلیت های گلکسی A9 سامسونگ ؛ گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

لنز تشخیص عمق یا Depth همگام با دوربین اصلی گوشی عمل کرده و امکان تنظیم دستی عمق میدانی تصاویر را به شما می‎دهد تا بتوانید افکت بوکه را به زیباترین شکل آن به عکس‎های خود اضافه کنید. چه برای گرفتن یک تصویر سلفی زیبا و چه برای ثبت یک عکس پانورامای کامل، در هر زمانی گلکسی A9 بهترین همراه شما برای ثبت و به اشتراک گذاشتن ماجراهای روزمره‏تان در هر نقطه‏ای از زندگی است.

بیشتر بخوانید: بهترین عکس های پانوراما در سال ۲۰۱۸

باتری

باتری 3800 میلی‎آمپرساعتی در گوشی گلکسی A9 خیال شما را راحت می‎کند تا بدون هیچ محدودیتی از قابلیت‎های برجسته آن لذت ببرید. با استفاده از این گوشی می‎توانید تمام صحنه‎ها را بدون محدودیت ثبت کنید و بدون نیاز به حذف هیچکدام از خاطراتتان، همه عکس‎ها را روی حافظه 128 گیگابایتی این گوشی که تا 512 گیگابایت هم قابل ارتقا است ذخیره کنید.

سایر قابلیت ها

علاوه بر همه این موارد قابلیت‎هایی مانند بیکسبی و S Health هم کارایی گلکسی A9 را در هر لحظه از زندگی شما بیشتر می‎کند. قدرت بالای این گوشی در انجام همزمان چند کار(Multi-Tasking) و قابلیت اجرای همزمان اپلیکیشن‎ها با ویژگی App Pair، یعنی شما می‎توانید همه قابلیت ‎های گلکسی A9 سامسونگ را در کنار هم به کار بگیرید.

طراحی و رنگ بندی

گوشی گلکسی A9 هم از طراحی‎های فوق العاده سامسونگ بی‌بهره نبوده و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه می‎شود. طراحی ارگونومیک بدنه این گوشی در کنار روکش شیشه‎ای سه بعدی صفحه پشتی آن، باعث می‎شود براحتی بتوانید با یک دست با آن کار کنید.

قابلیت های گلکسی A9 سامسونگ ؛ گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

در دنیای هیجان انگیز امروز که تک‎تک لحظه‌های ما از اتفاقات روزمره تا رخدادهای بسیار خاص، همه چیز فورا ثبت و با دیگران به اشتراک گذاشته می‎شود، دیگر گوشی هوشمند صرفا وسیله‎ای برای تماس نیست. با همین منطق است که گوشی گلکسی A9 سامسونگ مجموعه‎ای از برترین نوآوری‎های این شرکت را در خود جای داده است تا همه کاربران بتوانند دستاوردها و تجربه‎های بیشتر و بهتری داشته و از فرصت‎های جدیدتری در زندگی روزمره لذت ببرند.

قیمت

قیمت گوشی گلکسی A9 سامسونگ مدل 2018 در بازارهای جهانی رقمی در حدود 600 یورو (معادل 7.8 میلیون تومان با یورو 13.000 زمان نگارش مطلب) است.

اکنون نوبت شماست که  به ما بگویید آیا فکر می‌کنید سامسونگ می‌تواند در بازار خونین پرچمداران مقرون به صرفه با گلکسی A9 برای خود جایگاه مناسبی دست و پا کند؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

مشخصات گلکسی ای 9 سامسونگ در یک نگاه

شبکه‌های ارتباطی GSM/HSPA/LTE
ابعاد (طولxعرضxضخامت) 162.5×77.7.8
وزن 183 گرم
نوع صفحه نمایش سوپر آمولد 16 میلیون رنگ
سایز صفحه نمایش 6.3 اینچ
دقت صفحه نمایش 1080 در 2220
نسبت صفحه نمایش 18.5 به 9
چگالی صفحه نمایش 392 پیکسل در اینچ
سیستم عامل اندروید 8.0 (Oreo)
چیپست (Chipset) کوالکام اسنپ دراگون 660
پردازنده (CPU) 8 هسته‌ای (4 پردازنده 2.2 GHz Kyro 260 و 4 پردازنده 1.8 GHz Kyro 260)
پردازنده گرافیکی (GPU) آدرنو 512
حافظه داخلی 128 گیگا بایت
حافظه اصلی (RAM) 6 – 8 گیگا بایت
کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگا بایت
دوربین اصلی (عکسبرداری) 24 مگاپیکسل f/1.7

8 مگاپیکسل f/2.4 12 میلیمتری اولترا واید

10 مگاپیکسل f/2.4 تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابر

5 مگاپیکسل f/2.2 سنسور عمق

دوربین اصلی (فیلمبرداری) با کیفیت 2160 با سرعت فریم 30

با کیفیت 1080 با سرعت فریم 30

دوربین سلفی (عکسبرداری) 24 مگاپیکسل f/2.0
دوربین سلفی (فیلمبرداری) با کیفیت 1080 با سرعت فریم 30
امکانات و قابیلت ها جک هدفون 3.5 میلیمتری

رادیو FM

فلاش دوربین اصلی LED

بلوتوث 5.0

USB 2.0

USB Type-C

حسگر اثر انگشت

باتری 3800 mAh یون لیتیوم
رنگ بندی سیاه (Caviar Black)

آبی (Lemonade Blue)

صورتی (Bubblegum Pink)

قیمت در بازارهای جهانی 600 یورو (در حدود 8 میلیون تومان با یورو 13.000 تومانی فعلی)

بیشتر بخوانید:

گالری تصاویر گوشی گلکسی ای 9 سامسونگ

منبع: سامسونگ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    با عرض پوزش حافظه داخلی رو اشتباه نوشتین…ینی یه ۸ جا گذاشتید…ممنون

    پاسخ