coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلیغ قدرت دوربین گلکسی A8 سامسونگ با استفاده از یک عکس تقلبی

سامسونگ در یک تیزر تبلیغاتی برای آنکه قدرت دوربین گلکسی A8 جدید خود را نمایش دهد از یک عکس تقلبی که با دوربین حرفه ای DSLR گرفته شده، استفاده کرده است.

به نظر می‌رسد که تولید کنندگان گوشی های هوشمند همچنان برای به نمایش گذاشتن قدرت دوربین محصولات خود از تصاویر جعلی و عکس های گرفته شده از دوربین های DSLR استفاده می‌کنند.

دونجا جوجیک (Dunja Djudjic) یک عکاس حرفه ای است و به تازگی پی برده است که سامسونگ برای تبلیغ حالت پرتره در گوشی گلکسی ای 8 استار از عکس گرفته شده توسط او استفاده کرده است.

تبلیغ قدرت دوربین گوشی سامسونگ با استفاده از عکس های جعلی

این عکاس می‌گوید که سامسونگ مالزی یکی از پرتره های او را که با دوربین DSLR گرفته شده است از سایت Getty خریداری کرده و بعد از ویرایش های سنگین و زیاد از آن به عنوان تبلیغی برای حالت پرتره گوشی جدیدش استفاده کرده است.

استفاده از عکس های جعلی برای تبلیغ قدرت دوربین گوشی های هوشمند همچنان توسط شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندی پیش هواوی در تبلیغ دوربین نوا 3 این کار را انجام داد و البته سامسونگ هم پیش از این با عکس های گرفته شده توسط دوربین DSLR و به نمایش گذاشتن آن در تبلیغات گوشی سعی داشته است تا مشتریان را برای خرید گوشی های خود قانع کند.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی در سال 2018 متعلق به کدام موبایل‌ است


اگر چه این شرکت هیچ تخلف قانونی را انجام نداده است، اما این کار به منزله گمراه کردن مشتریان است. در حال حاضر دوربین بسیاری از گوشی های موبایل از حالت پرتره پشتیبانی می‌کند، اما هنوز هم فاصله زیادی بین یک تصویر پرتره گرفته شده با دوربین DSLR و حتی بهترین دوربین گوشی های هوشمند وجود دارد، چه برسد به دوربین گلکسی A8 که یک مدل میان رده است.


بیشتر بخوانید: بررسی سامسونگ گلکسی ای 8 مدل 2018


شرکت های سازنده باید به این موضوع توجه کرده و شایسته است که در تبلیغات خود به جای عکس های گرفته شده با دوربین های حرفه ای از نمونه های واقعی استفاده کنند.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر