;
coinex

سومین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران با محوریت ICT

سومین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران (IRAN EXPO 2018) با محوریت صنعت ICT در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با حضور صدها تاجر بین المللی و فعال اقتصادی آغاز به کار کرد.

مراسم افتتاحیه این رویداد مهم اقتصادی با سخنرانی دکتر تکبیری ریاست ستاد IRAN EXPO 2018 با اشاره به حضور پاویون صنعت ICT ایران آغاز شد.

سومین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران (IRAN EXPO 2018)

در ادامه این مراسم مهندس جهانگرد معاونت وزارت فن آوری اطلاعات و ارتباطات با تاکید بر حضور قوی پاویون صنعت ICT ایران به توان قابل ملاحظه شرکتها و فعالین صنعت فاوای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده و ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه نقطه عطفی در صادرات صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

نمایندگان هیئت وزارتخانه فاوا با حضور در پاویون صنعت ICT که به همت اتحادیه صنعت مخابرات ایران (IRAN ICT UNION) بنیانگذاری شده است، با خبرگزاری های مختلف و رسانه های جمعی گفتگوهایی حول این رویداد مهم داشتند.

ازجمله این نشست‌ها و گفتگوها می‌توان به مصاحبه مهندس جهانگرد با صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همچنین گفتگوی دکتر حمیدرضا احمدیان با خبرگزاری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران جوان اشاره کرد.

در افتتاحیه این نمایشگاه سرپرست استانداری تهران و جمعی از مقامات برجسته دولتی و اقتصادی حضور داشتند. سومین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی ایران از 22 تا 25 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب دایر است.

اخبار داخلی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر