;
coinex

برگزیدگان خلاق یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران حمایت می‌شوند

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی از همکاری و حمایت این ستاد با جشنواره وب و موبایل ایران و پذیرش برگزیدگان حقوقی این جشنواره به عنوان شرکت خلاق خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید محمدحسین سجادی نیری در نشستی با برگزارکنندگان جشنواره وب و موبایل ایران با اشاره به برنامه ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی در حمایت از شرکت‌های خلاق گفت:‌

به موجب آیین‌نامه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، شرکت‌هایی که از سوی مجموعه‌های تخصصی تعیین‌شده (مبادی)، معرفی می‌شوند، به عنوان شرکت خلاق پذیرفته شده و می‌توانند از مزایا و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شود.

سجادی نیری یکی از حوزه‌های تخصصی مشمول برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق را، کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی دانست و افزود:

جشنواره وب و موبایل به سبب فراگیری و قدمت آن فرصت خوبی برای شناسایی شرکت‌های خلاق در حوزه کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی است. ازاین‌رو با همکاری برگزارکنندگان این جشنواره، برگزیدگان نهایی آن به عنوان شرکت خلاق پذیرفته می‌شوند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام برای اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با ۵۰ درصد تخفیف


دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، شرایط لازم برای جشنواره‌ها و رویدادهای ملی برای همکاری به عنوان مبادی را برشمرد و گفت:

مرتبط بودن رویداد با حوزه شرکت‌های خلاق؛ دارا بودن مجوز از مرجع ذیصلاح؛ وجود نظام ارزیابی مستند و قابل‌ارائه؛ حداقل سه دوره سابقه برگزاری؛ حضور نماینده دبیرخانه در هیئت‌داوران و معرفی سه برگزیده اول در هر حوزه به عنوان شرکت خلاق از شرایط لازم برای جشنواره‌ها و رویدادهای ملی است و جشنواره وب و موبایل که دوره یازدهم خود را برگزار می‌کند، برای معرفی شرکت‌های خلاق مناسب است.

پیش‌بینی مشارکت میلیونی در آراء یازدهمین جشنواره وب و موبایل

در این نشست رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی نیز با اشاره به‌ضرورت برگزاری جشنواره وب و موبایل گفت:

کسب‌وکارهای اینترنتی نیازمند یک محک و معیار مناسب برای رقابت کردن هستند و جشنواره وب و موبایل با سابقه برگزاری ۱۰ دوره، محل مناسبی برای این رقابت سالم است.

الفت نسب در ادامه افزود که امسال انتظار رأی میلیونی مردمی در جشنواره را داریم و این سطح از مشارکت در هیچ رویداد دیگری از این حوزه دیده نشده است که نشان از تثبیت جشنواره وب و موبایل ایران دارد.


بیشتر بخوانید: داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران


معرفی بهترین سایت کسب‌وکار سال در جشنواره یازدهم وب و موبایل

شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی استان تهران و هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران نیز در این نشست با تقدیر از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد:‌

جشنواره وب از نظر اجرا به سطح استاندارد نزدیک شده است و ازاین‌رو معرفی برگزیدگان به عنوان شرکت خلاق کاملا امکان‌پذیر است.

وی به آمار مشارکت در جشنواره یازدهم وب و موبایل اشاره کرد و گفت:‌

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش وب‌سایت، ۳۱۷۵ وب سایت شرکت کرده‌اند و در موبایل اندروید، ۲۴۹۴ اپلیکیشن و در بخش ای‌اواس نیز ۲۰۹ اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند که البته این آمار احتمالاً پس از بررسی کمیته پذیرش با اندکی کاهش روبرو شده است.

شلیله با اشاره به بخش‌های ویژه جشنواره یازدهم خاطرنشان کرد:‌ امسال با رأی شورای داوران بهترین کتاب تألیفی یا ترجمه کارآفرینی، بهترین سایت از نظر محتوا، بهترین سایت از نظر دیداری و طراحی، بهترین سایت از نظر ساختار و دسترسی و بهترین سایت کسب‌وکار ۹۷ نیز معرفی می‌شوند.

یازدهمین دوره از جشنواره وب و موبایل ایران هم‌اکنون در مرحله داوری است و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آن ۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر