;
coinex

کرمی که به نام دونالد ترامپ نامگذاری شد

یک کرم دوزیست دونالد ترامپ نامیده شد. این جانور کور که در زیر زمین زندگی می‌کند در اعتراض به عدم پذیرش تغییرات آب و هوایی توسط دونالد ترامپ به نام رییس جمهور فعلی ایالات متحده نامگذاری شد.

شرکت EnviroBuild که مصالح دستدار محیط زیست برای ساختمان سازی تولید می‌کند با پرداخت ۲۵ هزار دلار در یک حراجی، حقق نامگذاری این کرم دو زیست را خرید و سپس تصمیم گرفت برای جلب توجه رئیس جمهور آمریکا به موضوع تغییرات آب و هوایی آن را دونالد ترامپ بنامد.

نامگذاری یک کرم دو زیست به نام دونالد ترامپ

کرمی که به نام دونالد ترامپ نامگذاری شده یک جانور دوزیست پانامایی است که به تازگی کشف شده است. این کرم سر خود را در زیر شن و ماسه پنهان می‌کند و به طور رسمی با نام درموفیس دونالد ترامپی (Dermophis donaldtrumpi) شناخته می‌شود.

به گفته آیدان بل از شرکت EnviroBuild توانایی این کرم برای فروبردن سر خود در شن ها شبیه روشی است که دونالد ترامپ در قبال گرمایش جهانی به کار گرفته است.

این شرکت می‌گوید که ما به عنوان حامی جنگل های بارانی با انتخاب عناوین تازه ای برای گیاهان و جانوران کشف شده قصد داریم تا توجه جامعه جهانی به موضوعات محیط زیستی را جلب کنیم.

ترامپ اخیرا با خروج از معاهده پاریس، قبول تغییرات آب و هوایی را در حال حاضر به ضرر آمریکایی ها دانست و به خبرنگاران می‌گوید که “من به آن اعتقاد ندارم”

بیشتر بخوانید: توافق آب و هوایی پاریس ؛ بزرگترین پیمان تغییر اقلیم جهان

دوزیستان معمولا در زیر زمین زندگی می‌کنند و دانشمندان بر این باورند که این جانوران چیزی در حدود 60 میلیون سال قبل برای وفق دادن خود با این شیوه زندگی، دست و پاهای خود را از دست داده‌اند.

اخبار گوناگون را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر