;
coinex

آپدیت iOS 12.1.2 و مشکل جدی در اتصال به اینترنت همراه

چند روز قبل اپل آپدیت iOS 12.1.2 را منتشر کرد تا باگ های مربوط به eSIM را برطرف کند، اما به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی جدید اپل دردسرساز شده است.

در حالی که صحبت از آپدیت آی او اس 12.1.2 برای رفع مشکل فعلی این سیستم عامل بود، به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی به جای حل مشکل، دردسرساز شده است.

آپدیت iOS 12.1.2 و مشکل وصل نشدن به اینترنت همراه

قرار بود که به‌روزرسانی جدید این نسخه از سیستم عامل آی او اس مشکلات مربوط به فعال سازی سیم کارت eSIM در گوشی های آیفون XS،آیفون XS مکس و آیفون XR را برطرف کند، اما بر اساس آنچه فوربس از کاربران توئیتری می‌گوید، پس از آپدیت به نسخه iOS 12.1.2 دستگاه های آیفون نمی‌توانند به اینترنت همراه متصل شوند.

بیشتر بخوانید: مهمترین ویژگی های iOS 12 ؛ ترفندهایی جذاب در جدیدترین نسخه آی‌اواس

مشکل آپدیت جدید iOS 12 در شمال امریکا، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیا گزارش شده است، اما به نظر می‌رسد که کاربران ایالات متحده بیشتر از سایرین دچار این مشکل شده‌اند.

اپل این به‌روزرسانی را برای حل مشکلات مربوط به برقراری ارتباط در جدیدترین مدل های آیفون در ترکیه ارائه کرد، اما این آپدیت گویا اوضاع را بدتر کرده است. کاربران اپل از سراسر جهان که از مدل های مختلف آیفون استفاده می کنند نمی‌توانند به اینترنت همراه متصل شوند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر