;
coinex

قابلیت نوآورانه تلویزیون‎های هوشمند 2019 سامسونگ: دسترسی از راه دور (Remote Access)

سیستم دسترسی از راه دور سامسونگ یا Remote Access قابلیت جدیدی است که شرکت سامسونگ در تلویزیون‌های نسل جدید خود از آن بهره خواهد گرفت. در این نوشته به مرور توانایی‌های این ویژگی جدید خواهیم پرداخت.

شرکت سامسونگ یک قابلیت نوآورانه جدید به نام دسترسی از راه دور (Remote Access) را معرفی کرده است که در مدل‎های سال 2019 تلویزیون‎های این شرکت به کار گرفته خواهد شد. این قابلیت امکان اتصال بی‎سیم بهینه را با کامپیوتر، تبلت و گوشی‏‌های هوشمند فراهم کرده و به کاربران اجازه داده تا برنامه ‏ها و اپلیکیشن‏های سازگار با این برنامه را از راه دور کنترل کنند. قابلیت اتصال از راه دور همچنین به شما امکان می‏دهد وسایل ورودی مانند صفحه کلید را به تلویزیون هوشمند خودتان وصل کرده و بتوانید راحت‎تر روی صفحه تایپ کنید. جالب‎تر آنکه بدون استفاده از کابل HDMI می‎توانید به کامپیوترتان که در اتاق دیگری قرار دارد وصل شوید و کارهای متنوعی مثل مرور اینترنت یا بازی را با استفاده از صفحه کلید و موس انجام دهید.

قابلیت نوآورانه تلویزیون‎های هوشمند 2019 سامسونگ: دسترسی از راه دور (Remote Access)

به این ترتیب علاوه بر تماشای محتوای موردنظرتان روی یک صفحه بزرگ‎تر، اکنون می‏توانید دستگاه‏های مختلف متصل به تلویزیون را هم با همان صفحه کلید و موس وصل شده به تلویزیون، کنترل کنید. با این روش حتی می‏توانید به دفتر کار خود و به فایل‏ها و اسنادی که روی حافظه ابری خود دارید وصل شده و روی تلویزیون هوشمندتان، کارهای اداری‏تان را هم انجام دهید.

ویژگی دسترسی از راه دور سامسونگ

دسترسی از راه دور سامسونگ با استفاده از VMware Horizon در همه نقاط جهان فراهم شده است. VMware Horizon یک زیرساخت دسکتاپ مجازی (VDI) است که شرکت سامسونگ با همکاری شرکت VMware تولید کرده است. این شرکت از برترین نام‏های حوزه نرم‏ افزارهای تجاری است.

قابلیت نوآورانه تلویزیون‎های هوشمند 2019 سامسونگ: دسترسی از راه دور (Remote Access)

شانکار ایر، معاون ارشد و مدیرکل کاربردهای نهایی شرکت VMware می‏گوید:

سامسونگ و VMware به دنبال کمک به کارآمدتر شدن عملکرد کارمندان هستند. می‏خواهیم شراکت خود را به شکلی توسعه دهیم که وقتی با استفاده از یکی از دستگاه‏های سامسونگ، مانند تلویزیون هوشمند این شرکت، و از راه دور به دسکتاپ مجازی، اپلیکیشن‏ها یا خدمات اینترنتی وصل می‎شوید، بتوانید خیلی راحت و بدون مشکل کارتان را انجام دهید.

قابلیت نوآورانه تلویزیون‎های هوشمند 2019 سامسونگ: دسترسی از راه دور (Remote Access)

شرکت سامسونگ برای رفع نگرانی‎های امنیتی در حوزه ارتباط بی‎سیم و خدمات ابری، از فناوری امنیتی ناکس خود در بخش «اتصال از راه دور» استفاده کرده است. این فناوری که از سال 2015 در تلویزیون‎های هوشمند سامسونگ استفاده شده است با بروزرسانی مداوم، از تمامی داده‎های شما حفاظت می‎کند. قابل اعتماد بودن عملکرد فناوری ناکس در حوزه امنیت توسط شرکت Common Criteria تایید شده است. ناکس تنها راهکار امنیتی صنعت تلویزیون است که موفق به دریافت این تاییدیه شده است.

منبع: سامسونگ

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر