;
coinex

در تعطیلات عید چه شهرهایی برای سفر خارجی بهترن؟

تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای این است که بدن را از خستگی و فشار و استرس کاری بزدایید و به روح و روان خود انرژی تازه ای ببخشید. در این نوشته به مرور بهترین شهرهای مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز خواهیم پرداخت.

عده زیادی از مردم ترجیح میدهند در تعطیلات نوروز به خارج از ایران سفر کرده و به دیدن جاذبه های گردشگری جهان بروند. اما سوالی که همیشه تعداد زیادی از افراد از خود میپرسند این است که چه شهری برای سفر در نوروز بهتر است؟

شهرهای مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز

ما هم بعد از پرسیدن این سوال به جواب های متعددی رسیدیم و قصد داریم با معرفی بهترین شهرهای پیشنهادی، تا حدی مشکل انتخاب بهترین مقصد سفر در نوروز را از سر راه برداریم. در ادامه به بررسی 5 شهر میپردازیم که از جهت های مختلف میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

سفر به ایروان در نوروز

یکی از مقاصدی که میتواند انتخاب خوبی برای سفر در نوروز باشد، کشور ارمنستان و به خصوص ایروان است. این کشور در کنار موزه‌ها و دیگر جاذبه‌های تاریخی که دارد، دارای طبیعتی بکر و دوست‌داشتنی است که می‌توانید از آن لذت ببرید. جالب است بدانید در شش ماهه نخست امسال بیش از 100 هزار نفر از کشور ایران به ارمنستان سفر کرده‌اند.

شهرهای مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز

یکی از مزیت های قابل توجه ای که سفر به ایروان دارد، هزینه پایین سفر به آن است. این هزینه در اصل شامل خرید بلیط تهران ایروان و قیمت اقامت و زندگی در ایروان میشود. ایروان همچنین از لحاظ آب و هوایی در روزهای مصادف با تعطیلات نوروزی در ایران تقریبا مشابه با کشور خودمان است.

سفر به استانبول و ترکیه در نوروز

سفر به کشور همسایه و شهری مثل استانبول می‌تواند به کم کردن هزینه‌های سفر ما کمک کند. سفر به ترکیه نیازی به ویزا ندارد و میتوانید به راحتی هر چه تمام تر بلیط هواپیما و هتل‌های مختلف و متنوعی را برای سفر به ترکیه انتخاب کنید. محبوب‌ترین شهر ترکیه، استانبول در بیشتر روزهای سال پذیرای مسافران زیادی است و عید نوروز هم یک مقصد ایده آل برای سفر برای ایرانیان به حساب می‌آید.

شهر استانبول هم از لحاظ تاریخی و هم از بابت جاذبه های گردشگری طبیعی، جاهای دیدنی زیادی دارد که بازدید از هر یک از آن ها میتواند تعطیلات نوروز شما را به بهترین نورزوتان تبدیل کند.

سفر به باکو و آذربایجان در عید نوروز

باکو برخلاف شهرهای ترکیه نیازمند گرفتن ویزا است. شاید فکر کنید پروسه گرفتن ویزا مانند رد شدن از هفت خوان رستم باشد! اما باکو از آن شهرهایی است که ویزای فرودگاهی قبول میکند و شما میتوانید بعد از رسیدن به فرودگاه باکو، ویزای خود را دریافت کنید.

 به طور کلی سفر به باکو هزینه کمی دارد و حتی در زمان خارج از عید نوروز هم می‌توانید سفری با کمترین هزینه به این شهر داشته باشید. باکو به دلیل قرار گرفتن در سواحل دریاچه خزر، از بقیه مقاصد موجود در این مقاله، جاذبه های گردشگری ساحلی بیشتری دارد. جالب است بدانید که بیشتر فستیوال ها و جشنواره های شاد باکو در فروردین ماه برگزار میشوند، یعنی درست در زمان تعطیلات نوروز ایرانی ها.

شهرهای مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز

اگر آذربایجان در لیست شهرهای انتخابی شما برای سفر در نوروز است و قصد دارید بلیط تهران باکو را برای خود تهیه کنید، بد نیست کمی در مورد بلیط هواپیما باکو هم در سایت های مختلف بخوانید تا به این ترتیب بتوانید با اطلاعات بروز و مناسبی اقدام به خرید بلیط هواپیما باکو برای تعطیلات نوروز کنید.

سفر به تفلیس و گرجستان در تعطیلات نوروز

پایتخت گرجستان، تفلیس، یکی دیگر شهرهای جذاب برای نوروز است و هرچیزی که گردشگران بخواهند در خود جای داده است؛ هم ارزان است؛ هم آب و هوای مناسبی در عید نوروز دارد و هم جاذبه‌های تاریخی مختلفی برای کسانی که اهل گشت‌و‌گذار میان آثار باستانی‌اند در خود دارد و به همین دلیل یکی از شهرهای مناسب برای سفر در تعطیلات نوروز به حساب می‌آید.

رودخانه‌ای که از وسط شهر می‌گذرد زیبایی شهر را بیش از پیش نمایان می‌کند و نمایی زیبا به شهر و سواحل رودخانه داده است. برای خرید بلیط تفلیس تهران و رزرو هتل کافی است شروع به گشتن در اینترنت کنید تا امکان انتخاب بهترین قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل برای شما فراهم شود.

سفر به دوبی در نوروز

شاید شما کسی باشید که به مدرن بودن شهر محل اقامت خود اهمیت دهید، در اینصورت مدرن ترین شهری که در این لیست میتوانیم به شما معرفی کنیم دبی است. سفری مملو از تفریحات ساحلی و متنوع شهری و گشت‌وگذار میان فروشگاه‌های متنوع. سفر به دبی خاطره ای به یاد ماندنی و همیشگی از سفرهای خارجی برای شما باشد.

خرید بلیط دبی و رزرو هتل دبی کاملا ساده و آسان است و هیچ نیازی به استفاده از تور گردشگری دبی ندارید. معمولا هزینه تورها کمی گران‌تر است و وقتی خودتان اقدام به خرید می‌کنید تا حدی در هزینه ها صرفه جویی می شود. اگر چه برای این کار لازم است اطلاعات کاملتری برای سفر داشته باشید اما در عوض سفر به دبی در نوروز برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود.

شهر دبی از لحاظ آب و هوایی در گروه گرم و خشک قرار دارد و بهترین زمان برای سفر به آن همان تعطیلات عید نوروز است. در این زمان کمتر از فصل های دیگر شاهد طوفان های شنی غول آسا هستیم.

 

لیست شهرهای پیشنهادی ای که می تواند برای سفر نوروزی شما خاطره انگیز بشود بیش از اینهاست اما ما به معرفی همین 5 شهر نزدیک و نسبتا کم خرج، بسنده کردیم. اگر شما پیشنهاد متفاوتی برای سفر خارجی در تعطیلات عید دارید با ما در میان بگذارید.

پایان رپورتاژ آگهی.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر