;
coinex

آغاز مرحله دوم داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل

مرحله دوم داوری جشنواره وب و موبایل برای انتخاب کاندیدهای برتر در هر بخش آغاز شد. در دور دوم داوری ها، نامزدهای جشنواره یازدهم در هر دو بخش سایت ها و اپلیکیشن ها انتخاب می‌شوند.  امسال در یازهمین دوره برگزاری جشنواره وب و موبایل برای آنکه قضاوت درباره سایت و اپ های برتر به بهترین شکل انجام شود، روند داوری سه مرحله ای انتخاب شد.

در مرحله اول داوری که روز چهارشنبه ساعت 8 شب به پایان رسید، تعداد 226 هزار و 459 رای توسط 1397 داور برای وبسایت ها ثبت شد و در بخش اپلیکیشن ها نیز 26 هزار و 958 رای توسط 373 داور ثبت شد.

آغاز مرحله دوم داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل

امروز پنجشنبه، 4 بهمن 97، از ساعت 10 صبح شورای داوری برای انتخاب نامزدهای جشنواره یازدهم وب و موبایل کار خود را آغاز کرد. شورای داوری که متشکل از 27 داور است، تا پایان وقت امروز کاندیدهای یازدهمین جشنواره وب در بخش وب‌سایت ها انتخاب را انتخاب کرده و فردا، 5 بهمن، نامزدهای جشنواره وب و موبایل 97 در بخش اپلیکیشن ها را معرفی خواهند کرد.

تفاوت داوری جشنواره یازدهم وب و موبایل با داوری جشنواره دهم

برای داوری هر چه بهتر وب سایت‌ها و اپ‌های شرکت کننده در جشنواره امسال و با توجه به تجربیاتی که برگزارکنندگان این رویداد از بازخورد سال های قبل به دست آورده بودند، تغییراتی در روند داوری انجام شده است.

برای اطلاع بیشتر از روند داوری امسال به مطلب داوری جشنواره وب و موبایل ایران در یازدهمین دوره آن تشریح شد مراجعه کنید.

یکی از تفاوت های داوری جشنواره یازدهم با سال گذشته در همین مرحله دوم داوری دیده می‌شود. شایان شلیله بنیانگذار جشنواره وب در خصوص شورای داوری و انتخاب نامزدهای یازدهمین جشنواره وب و موبایل می‌گوید که 27 داور منتخب در شورای داوری امسال پنلی را در اختیار دارند که از طریق آن می‌توانند به سایت های مورد نظر خود رای بدهند.

سال گذشته این مرحله به صورت دستی و روی کاغذ انجام شد، اما روند داوری مرحله دوم امسال از طریق پلتفرم صورت می‌گیرد. 12 وب‌سایت در هر بخش که در مرحله اول داوری انتخاب شده‌اند، به رای گذاشته شده و شورای داوری از بین همین سایت ها، به 5 وب‌سایت برتری که از نظر هر داور شرایط بهتری دارد، رای می‌دهند. این 5 سایت در هر بخش، نامزدهای جشنواره یازدهم وب و موبایل را تشکیل داده تا در مرحله سوم داوری، برترین ها در هر قسمت معرفی شوند.

همان طور که گفته شد، امشب نامزدهای جشنواره وب و موبایل در بخش وب‌سایت ها معرفی شده و فردا شب اسامی کاندیدهای بخش اپلیکیشن ها اعلام خواهد شد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر