;
coinex

تنها 9 روز تا پایان مهلت ثبت نام اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد و برای امسال در نظر داشته ایم با ارائه ی برنامه متفاوت تر از هر سال برگزاری این رویداد را با شکوه تر از همیشه نظاره کنیم.

در مراسم اختتامیه جدای از این که می‌توانید شاهد اعلام برترین های وب و موبایل ۹۷ باشید برنامه های جانبی مختلفی را برای شما در نظر گرفته ایم.

در میان سخنرانان امسال سخنرانانی را مشاهده خواهید کرد که شاید تاکنون کمتر جایی توانسته باشید پای صحبت هایشان بنشینید و از تجربیاتشان بشنوید.

در کنار این سخنرانی ها و انتقال تجربه ها نیز از فعالین و قدیمی تر های این حوزه دعوت کردیم تا این بار در قالب پنل های بحث و گفتگو از تجربیات ایشان استفاده کنید و با طرز فکر و شیوه ی کاری آنها آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: نامزدهای یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد


امسال نیز همزمان با حضور در اختتامیه می‌توانید با حضور در کارگاه های تخصصی که در سالن های جنبی برگزار می‌شود شرکت کرده و به دانش خود در این حوزه بیافزایید.

نمایشگاه جنبی و نمایشگاه استارتاپ های جشنواره وب و موبایل ایران نیز فرصت مناسبی برای بازدید از خدمات شرکت ها و آشنایی با جدیدترین سرویس ها و رویدادهای این حوزه است.

برای اطلاع از جزییات رویداد و نیز سخنرانان جشنواره وب و موبایل ایران وارد این لینک شوید. همچنین با استفاده از کد “techrato” می توانید از 30 درصد تخفیف ویژه برای ثبت نام در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران استفاده نمایید.

اخبار کسب و کار را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر