;
coinex

شال و روسری را چطور اینترنتی سفارش بدهیم؟

حتما بارها برای شما پیش آمده است که بخواهید خرید شال و روسری را به صورت اینترنتی انجام دهید و معمولا نام فروشگاه های اینترنتی بزرگ مثل دیجی کالا و بامیلو به ذهن شما خواهد آمد.

اما مشکلی که معمولا کاربران در استفاده از این فروشگاه ها با آن مواجه هستند این است که این فروشگاه های آنلاین، علی رغم امکانات خوبی که به کار می دهند بسیار شلوغ هستند و ممکن است کاربری که حرفه ای نیست، نتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند و از خرید اینترنتی منصرف شود.

برخی از این کاربران دوباره به ناچار به فروشگاه های فیزیکی مراجعه می کنند و مشکلات ترافیک و آلودگی و از دست دادن زمان را به جان می خرند و برخی دیگر برای خرید روسری به اینستاگرام مراجعه میکنند.

مشکلات خرید شال و روسری از اینستاگرام چیست؟

امروزه اینستاگرام بستر بسیار مناسبی برای کسب و کارها شده است و کسب و کارهای بسیاری فقط در بستر اینستاگرام فعالیت می کنند. اما در هر محیطی ممکن است که افرادی از امکانات آن محیط سو استفاده کنند.

در اینستاگرام هم این موضوع بسیار متداول است که افراد یک صفحه به عنوان یک فروشگاه ایجاد می کنند و تصاویری از محصولات خود را در آن قرار می دهند و ادعا می کنند که آن محصولات را دارند و از مشتریانی که آن محصولات را می پسندند تقاضا می کنند تا هزینه سفارش را به حساب آن ها واریز کنند.

شال و روسری را چطور اینترنتی سفارش بدهیم؟

مشکلی که اکثر افرادی که به صورت متداول از اینستاگرام خرید انجام می دهند با آن رو به رو هستند این است که به عنوان مثال در اینستاگرام یک روسری ابریشم را می پسندند و می بینند صفحه ای که این محصول را دارد تعداد زیادی فالوور دارد اما مشتری نمی داند که چطور می شود به یک صفحه اعتماد کرد؟ و آیا این افرادی که این صفحه را دنبال می کنند واقعی هستند یا خیر؟

مشکل دیگری که کاربران در اینستاگرام با آن مواجه هستند این است که هرچقدر هم تصاویر با کیفیتی از محصولات در اینستاگرام قرار دهیم، اما اینستاگرام برای کند نشدن سرعت اپلیکیشن حجم تصاویر را کاهش می دهد که باعث می شود کیفیت تصاویر افت کند و نتوانیم تصاویر را زوم کنیم.

از چه وب سایتی شال و روسری خریداری کنیم؟

وب سایت لوکس شال با هدف ایجاد بستری کامل برای افرادی که تمایل دارند به صورت اینترنتی خرید شال و روسری را انجام دهند، فراهم کرده است.

شال و روسری را چطور اینترنتی سفارش بدهیم؟

در این وب سایت شما انواع مختلف شال و روسری در گروه های خود وجود دارد و شما دنبال هر نوع محصولی که باشید به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. به عنوان مثال اگر دنبال شال لمه یا روسری نخی هستید به راحتی در وب سایت لوکس شال می توانید به محصول مورد نظر خود برسید.

شال و روسری را چطور اینترنتی سفارش بدهیم؟

تصاویر محصولات در وب سایت لوکس شال قابلیت زوم کردن دارند و می توانید جنس و کیفیت پارچه را از روی تصویر تشخیص دهید.

فروشگاه اینترنتی لوکس شال

این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و می توانید به این وب سایت اعتماد کرده و خرید خود را انجام دهید. مهمترین نکته این است که دیگر برای خرید شال و روسری نیاز نیست زمان بگذارید و ترافیک را تحمل کنید. فقط کافیست به وب سایت لوکس شال به آدرس www.luxshal.com مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

این وب سایت ارسال روزانه محصولات به تمام شهر های ایران را دارد و اگر در جایی از ایران هستید که دسترسی به فروشگاه هایی را ندارید که جدیدترین مدل های شال و روسری را برای شما فراهم کنند کافیست به لوکس شال مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

شال و روسری را چطور اینترنتی سفارش بدهیم؟

علاوه بر اینکه در این وب سایت می توانید به راحتی خریدهای خود را انجام دهید، این امکان برای شما فراهم شده است که در بخش وبلاگ این سایت مطالب بسیار جذاب مثل روش های بستن شال و روسری را مشاهده کنید و کلی ایده جذاب برای استفاده از روسری های خود دریافت کنید.

در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام، پینترست، فیسبوک، توییتر، آپارات و تماشا نیز می توانید لوکس شال را دنبال نمایید و از جدیدترین محصولات این فروشگاه اینترنتی در آن شبکه ها با خبر شوید.

پیشنهاد می کنیم حتما سری به این وب سایت بزنید و با نظرات خود این وب سایت را در بهتر شدن کمک کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر