;
coinex

معرفی تلویزیون وال لاکچری سامسونگ با سایز 292 اینچ در نمایشگاه اینفوکام 2019

شرکت سامسونگ در نمایشگاه اینفوکام 2019 از نسخه لوکس تلویزیون LED ماژولار خود با سایز 292 اینچ و کیفیت 8K با قیمت در حدود 500000 دلار رونمایی کرد. این نمایشگر که وال لاکچری سامسونگ The Luxury Wall نامیده شده، از کیفیت، عمر و زیبایی بسیاری برخوردار است.

شرکت سامسونگ الکترونیکس در نمایشگاه اینفوکام 2019 در شهر اورلاندو ایالات متحده آمریکا، از نسخه لاکچری تلویزیون The Luxury Wall خود رونمایی کرد. نسخه جدید تلویزیون وال یک نمایشگر ماژولار LED بوده که می‎تواند در هر اندازه و نسبتی تولید گردد. نسخه لاکچری وال تجربه تماشای فراگیر را به سطح جدیدی رسانده و کیفیت تصویر فوق العاده‎ای را در فضای راحت خانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

وال لاکچری سامسونگ : عظمت در نشیمن خانه شما

تلویزیون وال لاکچری سامسونگ یک نمایشگر عظیم Micro LED با فرمت ماژولار است که حتی برای روشن‎ترین بخش‏های فضاهای مسکونی هم کاملا مناسب است. این تلویزیون در اندازه‎ها و نسبت‎های مختلف از 73 اینچ با کیفیت 2K تا 292 اینچ با کیفیت 8K قابلیت تغییر و تنظیم دارد. صفحه وال لاکچری کمتر از 30 میلی‎متر ضخامت داشته و با توجه به طراحی بدون حاشیه و وجود چند قاب قابل تنظیم متناسب با دکور خانه، امکان سازگار کردن آن با هرگونه دکوراسیونی کاملا وجود دارد.

معرفی تلویزیون لاکچری وال سامسونگ با سایز 292 اینچ در نمایشگاه اینفوکام 2019

وال لاکچری سامسونگ مجهز به موتور تصویر Quantum Processor Flex است که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصویر را ارتقا می‎دهد. به این ترتیب کیفیت هر تصویر بصورت صحنه به صحنه و بدون توجه به فرمت منبع اصلی، بهینه سازی می‎شود. موتور Quantum Processor Flex با تحلیل میلیون‌ها داده تصویری و بصورت خودکار رزولوشن پایین منبع اصلی را تا حد رزولوشن تلویزیون شما بالا می‏آورد.

ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، حداکثر روشنایی 2000 نیت با استفاده از فناوری Quantum HDR و نرخ بروزرسانی 120 هرتز در تلویزیون وال لاکچری باعث شده تا تجربه دیداری بسیار غنی و برتری را در اختیار کاربران قرار دهند. برای ایجاد بهترین کیفیت صدا در این محصول، سامسونگ با برندهای معتبری مانند Herman Luxury Audio و Steinway Lyngdorf همکاری داشته و در حوزه اتوماسیون خانگی نیز برندهایی مانند Control4, Crestron و Savant و در حوزه قابلیت‎های نظارت از راه دور برندهای Domotz, Ihiji و OrvC با سامسونگ همکاری داشتند.

زمان عرضه

این محصول قرار است از ماه آینده میلادی در بازارهای جهانی عرضه شود. طراحی وال لاکچری بر اساس تحقیقات روی سبک زندگی و ترجیحات جامعه هدف این محصول انجام شده و از موضوع کیفیت تصویر فراتر رفته و تجربه‎ای کاملا شخصی‎سازی شده از تلویزیون را در اختیار کاربر قرار می‎دهد.

LEDهای بکار رفته در این تلویزیون 100 هزار ساعت عمر مفید دارند و به این ترتیب می‎توان گفت تلویزیون وال لاکچری با این دید طراحی شده که هرگز خاموش نشود بلکه تبدیل به بخشی از نقش و نگار روی دیوار خانه کاربر متناسب با خواست و شرایط روحی او شود. حالت Ambient این تلویزیون می‎تواند انواع آثار هنری از نقاشی، عکس و فیلم را داخل قاب‎هایی سازگار با دکوراسیون خانه شما نمایش دهد.

قیمت

هرچند هنوز قیمت وال لاکچری سامسونگ مشخص نشده، اما با توجه به ارزش بیش از 120.000 دلاری مدل‌های 98 اینچی، این نمایشگر لوکس احتمالا با قیمتی در حدود 500.000 دلار (در حدود 6 میلیارد تومان با دلار 12.500 تومانی فعلی) زینت بخش اتاق‌های جلسه فوق لوکس و مدرن و سینماهای خانگی میلیاردهای جهان خواهد شد.

معرفی تلویزیون لاکچری وال سامسونگ با سایز 292 اینچ در نمایشگاه اینفوکام 2019

در کنار رونمایی از این محصول، شرکت سامسونگ نوآوری‎های نمایشی دیگری مانند MagicINFO 7 مجهز به فناوری تحلیل با استفاده از هوش مصنوعی و همینطور نسخه جدید نمایشگر تعاملی Flip در اندازه 65 اینچی و نمایشگرهای دیجیتالی ساینیج QLED 8K خود را هم در همین نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند 2019

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر