;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند 2019 ؛ بهترین تکنولوژی‌ها در برترین موبایل‌‌های سال

بهترین گوشی های هوشمند 2019 چه ویژگی هایی دارند؟ شرکت های بزرگ تولیدکننده موبایل در تلاش هستند تا بهترین تکنولوژی ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند، با این وجود برای خرید یک موبایل مناسب در سال 2019 بهتر است به چه برندهایی توجه کنیم؟

مطمئنا سال 2018 برای اسمارت فون ها سال خوبی بود، اما در سال 2019 گوشی های هوشمند قدرتمندی معرفی خواهند شد که حتی برخی از آنها با وجود تکنولوژی های جدید، طعم بازار موبایل را تغییر خواهند.

بهترین گوشی های هوشمند 2019

با پیشرفت سریع گوشی های هوشمند، هیچ چیزی از فناوری نسل بعدی این گجت‌ها دور از ذهن نیست. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های موبایل 2019 می‌پردازیم تا ببینیم که باید منتظر چه گوشی هایی باشیم. از سوی دیگر، توجه داشته باشید که بهترین گوشی های 2019 تنها آن محصولاتی نخواهند بود که در این سال معرفی می‌شوند.

بازار گوشی های هوشمند پر است از مدل های متعددی که با ویژگی هایی خاص برای بودجه های متفاوت طراحی شده‌اند، بنابراین در لیست بهترین اسمارت فون های 2019 نمی‌توان از پرچمداران 2018 نیز چشم پوشی کرد، گوشی های مناسبی که با عرضه نسل بعد، به طور حتم از قیمتشان هم کاسته خواهد شد، پس این گوشی ها را نیز فراموش نکنید.

اولین هیجان در سال 2019 با عرضه گوشی های 5G رقم خواهد خورد. البته تماشای نمایشگرهای تاشو در گوشی های منعطفی که از برندهای بزرگ بازار دیده می‌شود هم لطف خود را دارد. قدرت پردازنده بیشتر و عملکرد بهتر دوربین، برخی دیگر از پیش بینی های این صنعت است.

گلکسی اس 10 (SAMSUNG GALAXY S10)

گلکسی اس 10 (SAMSUNG GALAXY S10) یکی از بهترین موبایل های 2019

یکی از نام هایی که در بین بهترین گوشی های هوشمند 2019 دیده می‌شود، سامسونگ است. این گوشی ساز کره‌ای امسال مدل‌های جذابی را به بازار عرضه خواهد کرد.

این دستگاه در سه مدل گلکسی اس 10 استاندارد با یک نمایشگر 6.1 اینچی، مدل بزرگتر گلکسی اس 10 پلاس با صفحه نمایش 6.4 اینچی و یک مدل کوچکتر با نام گلکسی اس 10 لایت (S10 E) و نمایشگری 5.8 اینچی معرفی می‌شود.

سامسونگ رسما اعلام کرده که با برگزاری رویدادی در 20 فوریه (1 اسفند)، سری گلکسی S10 را معرفی خواهد کرد. چندی پیش قیمت گلکسی اس 10 در بازار ایتالیا منتشر شد.

این مطلب با معرفی پرچمداران 2019 به مرور به‌روزرسانی خواهد شد، اما در حال حاضر وال استریت ژورنال از مدل فوق العاده ای با نام مستعار Beyond X می‌گوید، گوشی هوشمندی با یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی و جمعا شش دوربین (سه دوربین سلفی و یک دوربین سه گانه در پنل پشت) که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. برخی منابع می‌گویند که این اسمارت فون با نام گلکسی S10 X عرضه می‌شود.

گلکسی X یا گلکسی F

گلکسی X یا گلکسی F

گلکسی S10 تنها گوشی پرچمدار 2019 سامسونگ نخواهد بود. این کمپانی احتمالا در همان رویداد اول اسفندماه، از مدل انعطاف پذیری نیز رونمایی خواهد کرد، گوشی هوشمندی که به نام گلکسی X یا گلکسی F خوانده می‌شود.

نمایشگر تاشو از این دستگاه یک موبایل – تبلت خواهد ساخت. این دستگاه در هنگام باز بودن یک نمایشگر 7.3 اینچی دارد و در هنگام بسته شدن با یک صفحه نمایش 4.5 اینچی دیده می‌شود.

آیفون 2019

آیفون های اپل بدون شک جزو بهترین گوشی های هوشمند 2019 خواهند بود

آیفون های اپل بدون شک جزو بهترین گوشی های هوشمند 2019 خواهند بود. جانشینان آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR احتمالا در اوایل پاییز به بازار عرضه می‌شوند.

تصویری که در بالا می‌بینید به رندری از آیفون 2019 اپل اشاره دارد. سه دوربین در یک ماژول بزرگ به شکلی نامتعارف چیده شده‌اند. احتمالا این سنسورهای جدید 3D می‌تواند فاصله ها را نیز اندازه گیری کند. یکی دیگر از رندرهای منتشر شده از آیفون های 2019 سه دوربین افقی را نشان می‌دهد.

شخصی که این دو رندر را قاش کرده است، می‌گوید که اپل احتمالا بین این دو طراحی، یکی را انتخاب می‌کند.

بر اساس شایعات احتمالا این سه آیفون جدید از نمایشگرهای اولد استفاده خواهند کرد. اگرچه در مطلب بهترین موبایل های 5 جی به این موضوع اشاره کردیم که این محصولات نیز با پشتیبانی از این شبکه ارتباطی عرضه می‌شوند، اما stuff به نقل از بلومبرگ می‌نویسد که آیفون های 2019 فاقد تکنولوژی 5G هستند.

هواوی پی 30 (Huawei P30)

هواوی پی 30 (Huawei P30)

هواوی پی 20 در بین بهترین گوشی های 2018 جای گرفت و اکنون نوبت به جانشین آن است تا به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2019 رونمایی شود.

در سری هواوی پی 30 دو مدل معرفی خواهند شد. هواوی پی 30 استاندارد و مدل پریمیوم آن با نام هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro). در حال حاضر که در اوایل سال 2019 قرار داریم شایعات کمی درباره این مدل‌ها وجود دارد، اما خبرهای استفاده از چهار سنسور به عنوان دوربین اصلی نشان می‌دهد که این کمپانی در تلاش است تا محصولات این شرکت همچنان به عنوان دارندگان بهترین دوربین گوشی شناخته شوند.

پردازنده کایرین 980 در دل این دستگاه قدرتنمایی خواهد کرد و امیدواریم که در مدل پی 20 پرو شاهد یک نمایشگر اولد Quad HD باشیم.

وال استریت ژورنال معتقد است که هواوی در سال 2019 علاوه بر گوشی های سری P30 از یک گوشی هوشمند قابل انعطاف با نمایشگر تاشو رونمایی می‌کند. سلطنت گوشی های منعطف به زودی آغاز خواهد شد.

وان پلاس 7 (ONEPLUS 7)

وان پلاس با این دستگاه برای خود در بین بهترین گوشی های 2019

چندماهی است که از انتشار وان پلاس 6T می‌گذرد و طبیعتا شایعات پیرامون وان پلاس 7 آغاز شده است. وان پلاس با این دستگاه برای خود در بین بهترین گوشی های 2019 جایگاهی رزرو کرده است.

آخرین شایعاتی که درباره این پرچمدار منتشر شده است، نشان می‌دهد که این دستگاه بدون هیچ بریدگی در بالای نمایشگر (ناچ) یا سوراخ ریز و یا دوربین سلفی قابل رویت در پنل جلو دیده خواهد شد.

شاید این موضوع بیانگر آن است که وان پلاس در طراحی گوشی جدید خود از یک طرح کشویی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد، چیزی درست شبیه به آنر مجیک 2.

پیت لاو (Pete Lau)، موسس و مدیرعامل اجرایی وان پلاس، اخیرا در کنگره جهانی موبایل شانگهای تایید کرد که این شرکت به منظور ساخت یک گوشی هوشمند 5G با اپراتورهای آمریکایی همکاری خواهد کرد.

نوکیا 9 (Nokia 9)

نوکیا 9 (Nokia 9)

ما مدت زمان زیادی است که منتظر رونمایی از نوکیا 9 هستیم. اگر سری به مطلب بهترین گوشی های هوشمند 2018 بزنید، خواهید دید که حتی از اوایل سال گذشته میلادی شایعات مربوط به این پرچمدار در فضای مجازی منتشر می‌شده است.

گفته می‌شود که امسال انتظار به پایان خواهد رسید، پس خود را برای معرفی نوکیا 9 آماده کنید. آخرین شایعات از وجود حداقل 5 سنسور دوربین در پنل پشتی خبر می‌دهند.

موتو جی 7 (MOTO G7)

گوشی های سری موتو جی 7 نیز در بین بهترین گوشی های هوشمند 2019 جای خواهند گرفت

گوشی های سری موتو جی 7 نیز در بین بهترین گوشی های هوشمند 2019 جای خواهند گرفت. رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد که در سری G7 چهار مدل گوشی دیده خواهد شد. مدل های Moto G7 و G7 Plus با یک ناچ قطره‌ای طراحی شده و گوشی های Moto G7 Play و Moto G7 Power با یک بریدگی پهن تر عرضه می‌شوند.

انتظار می‌رود که موتو جی 7 و موتو جی 7 پلاس با دوربین دوگانه خودنمایی کرده و موتو جی 7 پاور هم با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت قدرتنمایی کند.

SONY XPERIA XZ4

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که در بین بهترین موبایل های 2019 دیده خواهد شد، سونی اکسپریا XZ4 است.

یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که در بین بهترین موبایل های 2019 دیده خواهد شد، سونی اکسپریا XZ4 است. این دستگاه به احتمال بسیار زیاد از اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و یک نمایشگر 6.5 اینچی اولد با کیفیت Quad HD در اختیار خواهد داشت. انتظار می‌رود که با پیروی از روند رو به رشد استفاده از دوربین های سه گانه، این دستگاه نیز با سه سنسور دوربین عرضه شود.

این دستگاه احتمالا در ماه فوریه و همزمان با برگزاری کنفرانس جهانی موبایل رونمایی خواهد شد. پیش بینی های اولیه قیمت آن را بالای 900 دلار برآورد کرده‌ است.

ال جی جی 8 تین‌کیو (LG G8 THINQ)

ال جی جی 8 تین‌کیو (LG G8 THINQ)

اگرچه مدتی است که بخش موبایل ال جی با مشکلاتی همراه بوده است، اما به نظر می‌رسد که ال جی جی 8 تینکیو بتواند روح تازه‌ای در کالبد ال‌جی موبایل بدمد.

اگرچه رندر ارائه شده توسط OnLeaks (تصویر بالا) گوشی هوشمندی شبیه به ال جی جی 7 تین‌کیو را نشان می‌دهد، اما CNET می‌گوید که این دستگاه با ویژگی قابل توجه‌ای ارائه خواهد شد. از طریق یک قاب جانبی می‌توان نمایشگر دومی را به این دستگاه متصل کرد.

فعلا هیچ چیزی درباره این ویژگی جدید نمی‌دانیم، اما این موضوع می‌تواند به نوعی از ال جی جی 8 یک گوشی قابل انعطاف بسازد. در حال حاضر هیچ رندر یا طرحی از این قابلیت منتشر نشده است.

پرچمدار جدید ال جی در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه از شبکه ارتباطی 5 جی پشتیبانی کند و با این اوصاف مطمئنا به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2019 نیز مطرح خواهد بود.

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4XL

گوگل پیکسل 4

اگرچه کمی زود است که درباره نسل بعدی گوشی های گوگل صحبت کنیم، اما بدون شک این دستگاه ها نیز در دسته بهترین گوشی های 2019 قرار خواهند گرفت.

Bonito و Sargo احتمالا اسم های مستعاری است که در پشت گوگل Pixel 4 و گوگل Pixel 4 XL قرار دارد. این نام ها در کیت توسعه دهندگان ARCore دیده شده و نشان می‌دهد که نسل بعدی اسمارت فون های گوگل احتمالا از قابلیت های بالایی در تکنولوژی واقعیت افزوده برخوردار خواهند بود.

شیائومی می 9 (Xiaomi Mi 9)

شیائومی گوشی های زیادی را تولید می‌کند، اما بدون شک یکی از بهترین پرچمداران 2019 آن مدل شیائومی می 9 خواهد بود

سال 2019 برای شیائومی سال مهمی خواهد بود. پس از فروش گسترده گوشی های این کمپانی در بازارهای بزرگ چین و هند، این سازنده به سمت بازارهای بزرگ غربی حرکت کرد.

اکنون که ایالات متحده به بهانه نقض تحریم ها علیه ایران، دو شرکت بزرگ هواوی و ZTE را تحریم کرده است، فرصت مناسبی برای شیائومی بوجود آمده تا هر چه زودتر خود را در بازارهای بزرگ آمریکایی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هوشمند شیائومی در سال 2018

این شرکت سری گوشی های زیادی را تولید می‌کند، اما بدون شک یکی از بهترین پرچمداران 2019 آن، مدل شیائومی می 9 خواهد بود. بر اساس شایعات، صفحه نمایش بزرگ و اسکنر اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر از ویژگی های کلیدی آن است.

این گوشی از نظر مقایسه قیمت نیز یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2019 خواهد بود.

گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10)

نوت 9

گلکسی نوت 10 دومین گوشی بزرگ سامسونگ و یکی از بهترین موبایل های سال 2019 است. سری نوت به قلم اس پن آن معروف است و مطمئنا سامسونگ علاوه بر بزرگ کردن نمایشگر در نوت 10، قابلیت های این قلم را نیز افزایش خواهد داد.

گفته می‌شود که این گوشی‌ساز کره‌ای احتمالا با دوربین های تعبیه شده در درون نمایشگر نوت 10 فصل جدیدی را در بکارگیری دوربین های سلفی باز خواهد کرد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (8 نظر)

    سلام تو این لیست چرا گوشی ویوو نکس 3 5G نیست اگه این گوشی رو بررسی کنید میفهمید چی میگم ممنون

    پاسخ

    A9 2018 چه مشکلی داشت نیاوردینش؟

    پاسخ

    عزیز من نطلب درباره ی پرچمداران گوشی هس سری a فقط مال میان رده هاس
    سامسونگ فقط سری s و note رو داره از نظر حداکثر قدرت

    پاسخ

    بیاین HUAWEI mate x رو فراموش نکنیم
    و اینکه تاچ سامسونگ فولت خراب شده در کلیه گوشی های تست شده

    پاسخ

    من بعد از مطالعه متن شما و اطلاعاتی که از گوشی هایی که گفتین رو دارم فقط بهتر که اول به نسبت مشخصات گوشی شروع کنی که کدام سر تر هست

    پاسخ

    چرا اینقدر تو ایران به htc کم محلی میشه

    پاسخ

    هر گوشی زده سر داره به چند مدل بالاتر از خودش برندهای دیگه…

    پاسخ