;
coinex

بهترین تورهای ساحلی تابستانی/۳ تور ساحلی برای شروع سفرهای هیجان‌انگیز!

تعطیلات تابستان زمان مناسبی برای مسافرت است. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر بهترین تورهای ساحلی تابستانی برای شروع سفرهای هیجان انگیز دوران تعطیلات شما در تابستان 98.

بهترین تورهای ساحلی تابستانی

شروع تعطیلات تابستانی، یعنی بهترین زمان برای برنامه‌ریزی خوب و دقیق یک سفر دلچسب به کشورهای جذاب و دیدنی. برای این‌کار خیلی ساده می توانید از کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر کمک بگیرید و بهترین خاطرات یک سفر خانوادگی در تابستان ۹۸ را در آلبوم خاطراتتان جمع و با پیشنهادهای ویژه‌ی این آژانس شما می‌توانید به سادگی برای تعطیلات پیش‌روی تابستانی برنامه‌ریزی کنید.

 تور روسیه؛ گذر از تاریخ تزارها به ساحل‌های آفتابی!

تور روسیه ، یکی از هیجان انگیزترین انتخاب‌ها در گرمای تابستان بوده که حال خوبی را برای سفر به شما داده و در جمع بهترین تورهای ساحلی تابستانی قرار می‌گیرد. تقریبا همه‌ی اهالی سفر‌ در دنیا، حداقل یک‌بار برای این سفر برنامه‌ریزی می‌کنند و لذت آن را برای خود ثبت می‌کنند تا با روزگار سرزمین تزار‌های روسیه و نویسندگان بزرگی هم‌چون چخوف و داستایوفسکی از نزدیک روبه‌رو شوند.

بهترین تورهای ساحلی تابستانی
تور روسیه

اتفاقا این کار چند سالی است که برای ایرانی‌ها بسیار ساده شده است و می‌توانند با در دست داشتن گذرنامه‌ی معتبر مراحل اخذ ویزا را در فرودگاه بگذرانند و به سادگی به دنیایی از شگفتی‌های تاریخی روبه‌رو شوند، حالا اگر این کار را به کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر بسپارید این سفر را می‌توانید با پرواز‌های نوردویند روسیه تجربه و از خدمات یکی از بهترین خطوط هوایی این کشور استفاده کنید.

 

حتما می‌دانید؛ بهترین وقت سفر به مسکو و سنت پترزبورگ و شهر ساحلی سوچی، در تابستان است. برای همین هم‌اکنون به شما پیشنهاد می‌کنیم که به تور‌های روسیه در وب سایت  مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و با بودجه‌‌ی مورد نظرتان مناسب‌ترین سفر را خریداری کنید. کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر با طراحی برنامه‌های ویژه به شما این امکان را می‌دهند که تورهای خود را با انواع هتل‌های سه ستاره به بالا رزرو کنید. شک نکنید که همه‌ی مسافران این آژانس بهترین خدمات را در هتل‌های پیشنهادی دریافت می‌کنند . ترنسفر رایگان رفت و برگشت فرودگاهی و صبحانه‌ی رایگان و دل‌انگیز روسی فقط بخشی از این خدمات ویژه در تور روسیه است. البته در برخی از پکیج‌ها سیم کارت رایگان روسی، بلیط ورود به بعضی از پارک‌های بازی و یا یک وعده‌ نهار یا شام هم برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

 

شما در حقیقت با انتخاب این تور به قلب دنیای گردشگری می‌روید، در سنت پترزبورگ، موزه هرمیتاژ که بزرگترین مکان نگهداری و نمایش آثار هنری و تاریخی ارزشمند در روسیه است را می‌بینید، به مجموعه گرند پلس می‌روید و بعد از آن کافی است مسیر رود نوا را دنبال کنید، تا از معماری کاخ‌ها و ساختمان‌های قرن هجدهم و نوزدهم شگفت زده شوید.

هیچ سفری را بدون خوردن غذاهای آن به پایان نرسانید و در سنت پترزبورگ هم به رستوران یات بروید و حتما یک نهار سنتی بخورید.

 

چند شبی هم در مسکو بمانید. میهمان کاخ کرملین شوید و به تماشای میدان سرخ بنشیند و ساعتی را در کلیسای سنت باستیل زیبا بگذرانید. مسکو این پایتخت بی‌نظیر روسی را بدون بررسی سالن‌ها و بوتیک‌های مد ترک نکنید! به خیابان پتروشکا بروید و بعد از تماشای لباس‌های مد روز و طراحی‌های ویژه‌ی روسی در یکی از کافه‌های این خیابان حتما نوشیدنی خنک به همراه پیراشکی‌های روسی را امتحان کنید.

همه‌ی این برنامه‌ریزی‌های هیجان‌انگیز را می‌توانید از هم‌اکنون انجام دهید، فقط کافی است که با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر بهترین برنامه‌ی سفر ره روسیه را رزرو کنید.

تور تایلند؛ سفر به سرزمین رقص و شادی روی شن‌های طلایی!

سفر با تور تایلند در تابستان، گزینه بی‌نظیر برای چند روزی استراحت در ساحل و آرامش داشتن در کنار دریا بوده در جمع هیجان انگیزترین و بهترین تورهای ساحلی تابستانی قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید تایلند به نسبت خدمات و رفاهی که پیش‌روی مسافر می‌گذارد کشور ارزانی است و برای خدماتی که ارایه می‌کند، هزینه‌های گزاف و عجیبی نمی‌گیرد. از بانکوک تا جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل دیدنی پاتایا، هر کجا که اقامت کردید بدانید که بهترین خاطره‌ی سفر تابستانی را برای خانواده‌تان ساخته اید!

بهترین تورهای ساحلی تابستانی
تور تایلند

کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر به شما پیشنهادهای ویژه‌ای می‌دهند، چرا که هتل‌های تایلند، قیمت بسیار مناسبی دارند و بیشتر از هزینه‌ی دریافتی سرویس‌های ویژه ارایه می‌دهند. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما هتل چهار یا پنج ستاره، رزرو و امکانات آن‌ها را به دقت بررسی کنید، تا از استخر، سونا و سالن‌های ماساژ و دیگر امکانات هتل، استفاده کامل را داشته باشید.چون شما که مسافران آژانس مقتدر سیر هستید در تمامی هتل‌ها، صبح‌تان را بعد از صرف صبحانه‌های خوشمزه و رایگان تایلندی شروع می‌کنید.

در بانکوک، میدان سیام را ببینید و هم تماشا کنید و هم یادگاری‌های بامزه از این خیابان بخرید! فراموش نکنید اینجا پر از خوراکی‌های خیابانی و انواع رستوران‌های بین‌المللی است، یکی از آنها را انتخاب کنید و هر روز تجربه‌ی متفاوتی از خوراکی‌ها داشته باشید.

اگر مسافر سواحل پوکت هستید، حتما در شن‌های طلایی ساحل بخوابید و ساعت‌ها آفتاب بگیرید، بعد غواصی و شنا را تجربه کنید و شب را هم در خیابان‌های همیشه زنده‌ی شهر بگذرانید و با رقص، موسیقی و نوشیدنی‌های خنک از سفرتان لذت ببرید.

بدون شک، تایلندگردی و سفر به جزیره‌های زیبای این کشور، یکی از بهترین خاطرات فرزندانتان است و حتما تلاش کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر برای تجربه‌ای متفاوت به شما کمک می‌کند، بنابراین فرصت را از دست ندهدی و هم‌اکنون با کارشناس‌های تماس بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین تور تایلند را رزرو کنید.

تور مارماریس؛ خوشگذرانی در کنار چهره‌های سینمایی ترکیه!

اگر به دنبال سفری ساده و نزدیک به شهری آرام و دنج هستید همین الان ساک خود را ببندید و آخر هفته‌ی خودتان را در ترکیه بگذارنید و به شهر همیشه زیبا و لوکس مارماریس بروید. برای این سفر دلچسب نیاز به ویزا ندارید وکافی است گذرنامه‌ی معتبرتان را همراه ببرید و با اولین پرواز خودتان را به ساحل‌های آرام دریای سیاه در مارماریس رسانده و از یکی از بهترین تورهای ساحلی تابستانی لذت ببرید.

بهترین تورهای ساحلی تابستانی
تور مارماریس ترکیه

این شهر با ساحل‌های زیبا و آبهای درخشان، مناظر طبیعی بکر و کوه‌هایی زیبا با اماکن باستانی دارد که موقعیت خوبی برای قدم زنی و گشت زنی دارد، سالهاست که یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای خوشگذرانی‌ چهره‌های مشهور سینمایی و هنری ترکیه است و بخشی از آن پر است ویلاهای لپکسی که گته می‌شود متعلق به چهره‌های شناخته‌ شده‌ی هنر است.

در مارماریس خیلی خوش می‌گذرد، می‌توانید در سواحل زیبای شهر آفتاب بگیرید، در دریای زلال شنا و غواصی کنید، گلایدر سوار شوید و بعد با سرعت جت اسکی برانید و یا بازی‌های هیجان‌انگیز آبی را انجام دهید.

تور‌های مارماریس به عنوان یکی از بهترین تورهای ساحلی تابستانی در آژانس مقتدر سیر به‌طور ویژه برنامه‌ریزی شده‌اند به‌طوری‌که پس از رسیدن به فرودگاه با ترنسفر‌های آژانس به هتل محل اقامت خود می‌روید و در تمام مدت اقامت هم صبحتان را با صبحانه‌‌های رایگان، خوشمزه و دلچسب ترکی آغاز می‌کنید.

در این شهر لوکس و دیدنی اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره از بهترین انتخاب‌های شماست، چرا که می‌توانید از خدمات و ورزش‌های آن به‌طور ۲۴ ساعته استفاده کنید و همچنین در تمام طول شبانه‌روز از بار نوشیدنی‌های خنک و خوراکی‌های کافه سفارش دهید و کنار استخر و یا ساحل هتل خوش‌گذرانی کنید.

 

اگر خوشگذرانی‌های ساحلی‌تان تمام شد، حتما به بازار بزرگ مارماریس که بیش از هزاران غرفه در حال فعالیت دارد بروید و از حراج‌های فصلی آنها لذت ببرید و خرید کنید .

نشستن در کافه‌های ساحلی و رستوران‌ها را هم در برنامه‌تان بگذارید و از غذاهای دریایی و خوشمزه‌ی مارماریس حتما بخورید.

خیلی سخت نیست رسیدن به این سفر، فقط برنامه‌تان را هماهنگ کنید و هم‌اکنون با نگاهی به وب سایت مقتدر سیر اولین و بهترین تور مارماریس را بخرید.

پایان رپورتاژ آگهی

منبع : ویرلن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر