;
coinex

تکنولوژی دریافت پیش فاکتور آنلاین در پایپ کالا

بین تمام شلوغی‌های روزانه و نبود وقت کافی برای انجام کارهای روزمره پیدایش عصر نوین خریدهای اینترنتی نعمتی بزرگ برای بسیاری از مردم است. هنگامی که بتوان از قیمت و مشخصات فنی محصولی که قصد خرید آن وجود دراد مطلع شد دیگر نیازی به جست و جو کردن در بازاری شلوغ و پرس و جو کردن نیست.

پایپ کالا به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات و اقلام تاسیساتی سعی بر آن داشته تا بتواند قدمی هر چند کوچک برای حل مشکل پیدا کند.

دریافت پیش فاکتور آنلاین لوله و اتصالات

هنگامی که پروژه‌ای اعم از ساختمان، پاساژ، مجتمع و … شروع به ساخت شده و نوبت انجام محیط تاسیساتی و پایپینگی آن پروژه مانند موتورخانه برسد، بعد از طراحی موتورخانه نوبت خرید اقلام آن است و قسمت بازرگانی پروژه به دنبال تهیه لیست قیمت لوله و اتصالات جهت برآورد پروژه است و لازم است به لیست قیمت‌های دقیق دست پیدا کرد.

در گذشته هیچ مرجع مناسب و معتبر برای لیست قیمت محصولات تاسیساتی در دست نبود و هر فردی که قصد خرید لوله و اتصالات را داشت لازم بود در بازار تهران و مغازه به مغازه و حتی شرکت به شرکت به دنبال محصولات باشد.

در این بین با توجه به مشغولیت‌های دیگر و همچنین عدم شناخت دقیق بازار پیدا کردن محصولات بسیار دشوار بود. پایپ کالا با شناسایی مشکلات پیش روی بازار و دغدغه‌های مدیران پروژه‌ها اقدام به تاسیس سایت اینترنتی کرد تا با منتشر کردن صادقانه لیست قیمت‌ها و مشخصات فنی مرجعی برای قیمت‌های بازار لوله و اتصالات شود.

پیش فاکتور آنلاین

پایپ کالا با تسهیل فرآیند دریافت پیش فاکتور در چند لحظه کمک شایانی در وقت مدیران پروژه انجام داد. در گذشته بعد از سفارش دریافت پیش فاکتور به فروشگاه‌های دیگر بعد از چند روز زمان پیش فاکتور صادر شد و این زمان بسیار طولانی می باشد. اما هنگامی که اقدام به ثبت پیش فاکتور آنلاین در سایت پایپ کالا می کنید. تنها چند دقیقه به صدور پیش فاکتور نیاز نخواهید داشت.

توانایی پایپ کالا در اعتبار پیش فاکتور صادر شده

پایپ کالا با توجه به واردات و اخذ نمایندگیهای داخل توانایی تهیه تمامی اقلام موتورخانه و تاسیسات را دارد. پایپ کالا واردکننده عمده اتصالات مانیسمان بنکن است. همچنین دیگر واردات پایپ کالا مربوط به لوله‌‌های مانیسمان است.

پایپ کالا با اخذ نمایندگی‌هایی همچون لرزه گیرهای ارتعاشات صنعتی ایران، شیرآلات چدنی میراب، شیلنگ‌های فن کویل شیلان و … آماده همکاری با تمامی پروژه‌های کشور است.

مهمترین دغدغه آن روزهای پروژه‌ها در دسترس نبودن لیست قیمت محصولات بود که فضای واسطه گری و سوء استفاده را زیاد می‌کرد ولی با ظهور سایت پایپ کالا و انتشار لیست قیمت و همچنین تخفیفات آنها این مشکل برطرف شد.

از دیگر رو مشخصات فنی محصولات بسیار مهم است. ممکن است با توجه به عدم آگاهی اقلام خریداری شده مورد نیاز پروژه نباشد و هزینه هنگفت غیرضروری روی دست پروژه بماند پایپ کالا با اتکا به نیروی مهندسی خود اقدام به انتشار مشخصات فنی محصولات تاسیساتی خود کرده تا راهنمایی برای خرید دقیق پروژه باشد.

صدور آنلاین پیش فاکتور رسمی و اعمال درصد تخفیف در پایپ کالا

پایپ کالا بر حسب نیاز پروژه‌ها و به صورت آنلاین اقدام به صدور پیش فاکتور رسمی به همراه کداقتصادی و ارزش افزوده برای خریداران محترم لوله و اتصالات می‌کند. پایپ کالا با توجه به واردات و داشتن نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های تولید کننده‌ی لوله و اتصالات همواره درصد تخفیف‌های قابل توجهی را برای مشتریان ارائه داده و علاوه بر صرفه جویی در وقت به کاهش هزینه‌های خرید پروژه‌ها نیز کمک شایانی کرده است. لذا مشتریان می‌توانند با توجه به حجم خرید اقلام تاسیساتی خود از محاسبه تخفیفات مطلع شده و پیش فاکتور رسمی خود را دریافت کنند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پایپ کالا به آدرس www.pipekala.com مراجعه و یا با شماره‌های 02155696808 و 02155696809 در  ارتباط باشند.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من نمیدونستم که پیش فاکتور رو هم میشه آنلاین انجام داد توی وبلاگ یار درمورد پیش فاکتور آنلاین خوندم و واقعا جالب بود

    پاسخ