;
coinex

تجربه بی نظیر با بازدید از جاذبه های دیدنی

تور ها همواره فرصت بی تظیر برای بازدید از زیبایی های جهان بوده است. با تور روسیه، تور بالی و تور چین، می‌توانید به این سه کشور پربازدید سفر کنید. در همه تورها نیز می‌توانید از مهمترین مراکز دیدنی بازدید کنید و لحظات به یاد ماندنی داشته باشید.

تور چین، تور روسیه، تور اروپا و تور بالی همواره طرفداران بسیاری دارد. به طور کلی همواره جاذبه های دیدنی در سراسر جهان توجه گردشگران را به سوی خود جلب کرده است و همه گردشگران به دنبال آن هستند تا بتوانند مکان های دیدنی را با مناسب ترین هزینه ها و بهترین شرایط دیدن کنند.

انتخاب تور یکی از بهترین روش ها برای این موضوع است، زیرا مسئولان با تجربه کافی سعی بر آن دارند که بهترین اوقات را برای شما فراهم کنند و به دلیل تجربه کافی در این زمینه، همچنین میتوانند بحران های سفر را به خوبی ‌مدیریت کنند. در این بخش به بهترین جاذبه های کشور روسیه اشاره کنیم و در بخش‌های بعدی نیز به معرفی جاذبه های چین و بالی پرداخته‌ایم. شما می‌توانید با آشنایی آن‌ها، احساس مطلوبتری در بازدید این مکان ها داشته باشید.

مهمترین جاذبه های دیدنی روسیه

اداره نیروی دریایی سنت پترزبورگ روسیه: اداره نیروی دریایی یاد شده در گذشته به عنوان یک از مهمترین مراکز ساخت کشتی در نظر گرفته می‌شد ولی در حال حاضر با توجه به معماری فوق العاده آن برای بازدید گردشگران در نظر گرفته شده است.

دژ پیتر و پل سنت پترزبورگ روسیه: این دژ در گذشته به عنوان زندان به کار می‌رفت که معمولا زندانیان سیاسی در آنجا بودند. البته در بازه‌ای از زمان نیز به عنوان یک مکان مذهبی بوده ولی هم‌اکنون یکی از پربازدیدترین مکان های توریستی است. حتما در سفر خود به این کشور سعی کنید از این مکان دیدن کنید. در مورد تور اروپا در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید و تور خرید کنید.

بررسی جاذبه های دیدنی چین

به گزارش سفر باتو، چین کشوری پهناور با مراکز تاریخی و تفریحی بسیار، یکی از قطب های اصلی گردشگری در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل تور چین نیز همواره مورد استقبال گردشگران است. اگر شما نیز قصد سفر به این کشور را دارید توصیه می‌کنیم اقدامات رزرو تور را هم‌اکنون انجام دهید. تور چین یک سفر بی نظیر برای شما به ارمغان خواهد داشت.

مهمترین مکان های دیدنی کشور چین

مهمترین مکان های دیدنی کشور چین

جنگل سنگی یونان در چین: این جنگل یکی از زیباترین مکان های دیدنی چین است. می‌توانید آرامش رویایی را در این مکان احساس کنید. در این جنگل زیبا می‌توان در آغوش طبیعت بروید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

کوه اِمی و بودای غول پیکر چین در نزدیکی چِنگدو: این کوه یک مکان مقدس است و به ویژه برای کوهنوردان می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر باشد. سعی کنید در هنگام غروب از این مکان دیدن کنید زیرا چشم انداز فوق العاده‌ای موجود است. در گذشته راهبان به طور ویژه مراسم های ویژه‌ای را در این مکان برگزار می‌کردند به همین دلیل در بین مردم بومی این ناحیه به شدت مورد توجه است.

شهر قدیمی لیجیانگ در شهر یونان چین: این شهر با وجود معماری خاص همواره مورد توجه گردشگران بوده است. خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر از سنگ‌های قرمز رنگ پوشیده شده است. در این شهر آثار تاریخی و هنری بسیاری موجود است که شگفتی گردشگران را برانگیخته است. تور چین سفر باتو را بیشتر بخوانید.

بررسی جاذبه های دیدنی بالی

اگر به دنبال یک سفر رویایی و رمانتیک هستید جزیره بالی را برای شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید به همراه عزیزان خود این سفر رویایی را همین امسال داشته باشید. تور بالی به شما این فرصت را می‌دهد که با هزینه‌های معقول و همچنین برنامه‌ریزی عالی به این جزیره سفر کنید.

مهمترین جاذبه های دیدنی بالی

مهمترین جاذبه های دیدنی بالی

پارک آبی واتربوم بالی: پارک آبی واتربوم بالی یکی از مهمترین مراکز تفریحی این جزیره است. این پارک نه تنها در بالی بلکه در کل دنیا شهرت بسیاری دارد و هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا از این مکان دیدن می‌کنند. در این مکان هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان فرصت‌های تفریح بسیاری است.

غواصی در سواحل بالی: ردون غواصی در سواحل زیبای بالی برنگردید. این جزیره به داشتن سواحل باشکوه شهرت دارد و الزامی نیست که شما یک غواص حرفه‌ای باشید، زیرا مربیان در این مکان‌ها آموزش لازم را برای شما ارائه می‌دهند کافی است شیرجه بزنید به اعماق دریا و شاهد زیبایی‌های زیرزمینی باشید. آفر تور بالی را از سایت خریداری کنید.

پارک آبی واتربوم بالی: مراکز خرید بالی از جمله مهمترین بخش‌هایی است که مورد توجه گردشگران بوده و در تور بالی نیز فرصت خرید از بهترین مراکز بالی برای شما فراهم است. در این مراکز می‌توانید از بهترین و لوکس ترین اجناس دیدن کرده و خرید فوق العاده‌ای داشته باشید. برای دوستان و خانواده خود نیز می‌توانید از این مراکز خرید، سوغاتی‌های باارزش خریداری کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر