;
coinex

با تور بدروم از سفر لذت ببرید

ترکیه شهرهای دیدنی زیادی دارد. ایرانی‌های زیادی هر سال به آنتالیا و استانبول و کوش آداسی می‌روند. اما بدروم هم یکی از شهرهای دیدنی ترکیه است که کمتر شناخته شده است. با تور بدروم می‌توانید جاهای دیدنی این شهر را ببینید و یک سفر هیجان‌انگیز داشته باشید.

عده‌ای هنوز با بدروم و جاذبه‌های گردشگری‌اش آشنا نیستند. برای همین قرار است در این مقاله درباره این شهر زیبای ترکیه حرف بزنیم.

بدروم کجاست؟

بدروم یکی از شهرهای ترکیه است که فاصله زیادی با جزیره مارماریس ندارد. بدروم شهری ساحلی در نزدیکی دریای اژه به شمار می‌آید.

اگر بخواهید با هواپیما به بدروم بروید، از تهران حدودا 6 ساعت در پرواز خواهید بود.

چرا خرید تور بدروم؟

شما می‌توانید خودتان بلیط هواپیما به مقصد بدروم بخرید و در این شهر هتل رزرو کنید. منطقی است که با خرید تور بدروم مسئولیت بسیاری از کارها نظیر خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و… را به عهده تور بگذارید.

علاوه بر این، زمانی که تور بدروم را می‌خرید، احتمالا هزینه‌تان هم کمتر می‌شود زیرا تورها از تخفیف‌های مختلفی برخوردارند.

تور بدروم علی بابا علاوه بر این ویژگی‌ها، بسیار متنوع است. شما با سطوح بودجه‌ای مختلف می‌توانید این تورها را بخرید.

جاهای دیدنی بدروم

بعد از خرید تور بدروم از علی بابا و رسیدن به این شهر، می‌توانید جاهای دیدنی و مکان‌های گردشگری زیادی را ببینید. جالب است بدانید که هر سال حدودا یک میلیون نفر از این شهر توریستی دیدن می‌کنند.

در ادامه بهترین تفریحات مکان‌های گردشگری بدروم را به شما معرفی می‌کنیم.

قایق‌سواری

قایق‌سواری

در هر شبه جزیره‌ای قایق‌سواری یکی از کارهای تفریحی خوب به شمار می‌رود. در بدروم هم می‌توان در دریای اژه گشت زد و آرامش گرفت. تورهای قایق اوزلایف، یک تجربه عالی برای شما به ارمغان می‌آورند.

در این تورها به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌شود و مناظر دریایی زیبایی را می‌توانید ببینید.

حمام ترکی باراداکچی

حمام ترکی در تمام هتل‌های بدروم پیدا می‌شود. اما اگر می‌خواهید یک جای تاریخی را از نزدیک ببینید، به حمام باراداکچی بروید.

باراداکچی قدیمی‌ترین حمام بدروم به شمار می‌آید. این حمام در سال 1749 میلادی ساخته شده است. بیرون حمام ظاهر خیلی خوبی ندارد، اما وقتی واردش بشوید، نظرتان عوض می‌شود.

این حمام هنوز هم فعال است و می‌توان با هزینه ای حدود 50 لیر در آن آب‌تنی کرد.

قصر بدروم (قلعه سنت پیتر)

وقتی با تور بدروم به این شهر بروید، باید حتما از قصر تاریخی این شبه جزیره دیدن کنید. قلعه بدروم در سال 1402 میلادی به دست شوالیه‌های سنت جان بنا شده است.

تا 40 سال پیش، اینجا خرابه‌ای بیش نبود. اما بعد از آن قصر را بازسازی کردند و اکنون این قلعه به یکی از جاهای دیدنی بدروم تبدیل شده است. به بالای این قصر که بروید، می‌توانید مناظر زیبای شهر را ببینید.

موزه باستان‌شناسی زیر آب

موزه باستان‌شناسی زیر آب یکی از زیباترین مکان‌های گردشگری بدروم است. در این موزه می‌توانید بزرگترین و مهمترین اشیای کشف شده زمینی و دریایی را ببینید. قدیمی‌ترین کشتی غرق شده دنیا هم در موزه باستان‌شناسی بدروم قرار دارد.

آمفی‌تئاتر بدروم

این آمفی‌تئاتر یک مکان هزاران ساله است و توریست‌های زیادی هر سال از آن دیدن می‌کنند.

آمفی‌تئاتر بدروم متعلق به قرن چهارم میلادی است و در سه کیلومتری شهر بدروم قرار دارد. این آمفی‌تئاتر حدودا 13 هزار نفر ظرفیت داشته و در این سال‌ها به خوبی از آن مراقبت شده است.

در آمفی‌تئاتر بدروم اکنون جشن‌ها و مراسم باستانی زیادی برگزار می‌کنند.

مرکز خرید پالمارینا

پالمارینا یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید ترکیه است. اینجا اخیرا بازسازی شده و انواع لباس‌ها و وسایل مختلف در آن به فروش می‌رسد. مرکز خرید پالمارینا کنار ساحل است و قدم زدن در آن حس خوبی دارد. در پالمارینا کافه‌ها و رستوران‌های سنتی زیادی هم وجود دارد.

گوموسلوک

گوموسلوک یک دهکده ساحلی است که زیبایی‌های زیادی دارد. در اینجا تا دلتان بخواهد رستوران‌های دریایی وجود دارد. رستوران‌ها ماهی تازه را کباب می‌کنند و به مشتری‌ها می‌دهند.

گوموسلوک یک جای تاریخی هم هست و در آن آثار باستانی زیادی پیدا شده. بعضی از رستوران‌های این دهکده کمی‌ گران هستند، اما ارزش امتحان کردن را دارند.

موزه هنر زکی مورن

زکی مورن، یک هنرمند ترکیه ای بود که در زمان خودش شهرت زیادی داشته است. او در سال 1996 درگذشت و اکنون یکی از موزه‌های بدروم به افتخار او نامگذاری شده است.

بعد از مرگ او، خانه دو طبقه اش توسط وزارت فرهنگ ترکیه بازسازی و در سال 2000 به موزه تبدیل شد. در موزه می‌توانید نقاشی‌ها، آثار هنری و عکس‌های زکی مورن را ببینید.

جمع‌بندی

بدروم یک شهر ساحلی زیبا در ترکیه است که جذابیت‌های زیادی دارد. اگر دوست دارید یک تعطیلات خوب و همراه با آرامش داشته باشید، حتما تور بدروم را در نظر بگیرید.

بدروم یک شهر ساحلی زیبا در ترکیه است که جذابیت‌های زیادی دارد. اگر دوست دارید یک تعطیلات خوب و همراه با آرامش داشته باشید، حتما تور بدروم را در نظر بگیرید. خرید تور بدروم از علی بابا خیلی آسان است و می‌توان با کمترین دردسر، این شهر ساحلی زیبا و توریستی را دید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر