;
coinex

بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ برای تبدیل اتاق نشیمن به سینما!

تماشای فیلم در خانه و بهره گیری از بهترین امکانات صوتی و تصویری، یکی از بی دردسرترین تفریحات برای روزهای تعطیل به حساب می آید. در این نوشته با برخی از بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ آشنا خواهیم شد که تجربه شنیداری جذابی را برای شما رقم خواهند زد.

شنیدن تمامی جزئیات صدای یک فیلم یا موسیقی در خانه‌ها از آن نوعی که هر شنونده‌ای را درون خود غرق کند، امروزه بدون یک سیستم صوتی قدرتمند و مدرن حاصل نمی شود. دستگاهی که صداها را با همان شفافیت و پویایی مورد نظر تولیدکننده به گوش شنوندگان رسانده و ساده و کم‌دردسر به تلویزیون و سایر دستگاه‌ها وصل شود و در عین حال قابل استفاده برای هر خانه و اتاقی با هر مساحتی باشد.

شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات صوت و تصویری جهان که چندی پیش موفق به قرار گرفتن در رتبه ششم برترین و با ارزش ترین برندهای 2019 نیز گردید، برای افزایش لذت بینندگان در هنگام تماشای تلویزیون؛ انواع ساندبار را نیز در فهرست محصولات خود قرار داده است. این ساندبارها با قابلیت ها و امکانات خود، اتاق نشیمن شما را به یک سینمای مجهز تبدیل خواهند کرد.

بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ

برای اینکه بتوانید چنین لذتی را تمام و کمال در خانه‌تان تجربه کنید کافیست قبل از اقدام به خرید سیستم صوتی به یکسری از نکات توجه کنید.

۱- خداحافظی با سیم‌ها و کابل‌ها

تا چند سال پیش بسیاری از افراد برای تقویت صدای تلویزیون‌های خود زحمت نصب دستگاه‌های سینمای خانگی را با وجود کابل‌کشی‌های عریض و طویل و مشکلات جاگذاری در خانه متحمل می‌شدند. موضوعی که باعث می‌شد تا بسیاری از افراد به دلیل کوچک بودن خانه و اتاق‌ها قید داشتن سیستم صوتی را بزنند. این چالش با ورود نسل جدید سیستم‌های صوتی که به نام ساندبار شناخته می‌شود برای همیشه برطرف شد. با داشتن ساندبار در خانه‌تان دیگری خبری از بلندگوهای متعدد و انبوهی سیم‌ و کابل در کنار میز تلویزیون نخواهد بود و تمامی آنها درون بلندگویی به اندازه‌ کمتر از یک متر جمع شده است.

بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ برای تبدیل اتاق نشیمن به سینما!

یکی از بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ نیز همین نکته بوده و این شرکت تاکنون مدل‌ها و سری‌های متنوعی از ساندبارها را روانه بازار کرده است، ساندبارهای این شرکت از یک اسپیکر و یک ساب‌ووفر تشکیل شده که بدون نیاز سیم و کابل به یکدیگر متصل می‌شوند. به همین دلیل می‌توانید ساب‌ووفر را در هر نقطه‌ای از خانه قرار دهید. این اسپیکر را می‌توانید در صورت علاقه روی دیوار نصب کنید و یا روی میز تلویزیون قرار دهید. این اسپیکرها همچون یک نوار باریک طراحی شده‌ است.

۲- قدرت صدا

معمولا در زمان خرید سیستم‌های صوتی بیش از هر چیز به توان خروجی آن توجه می‌شود، در حالی که این عامل تنها یکی از فاکتورهای تعیین کننده کیفیت صدای دستگاه‌هاست. در کنار آن می‌بایست به نوع تفکیک صداها و میزان فراگیری و شفافیت آن توجه کرد. به طور مثال صدای خروجی از ساندبار مدل J7591 سامسونگ ۳۲۰ وات قدرت دارد که با سیستم ۵.۱ کاناله در سرتاسر خانه پخش می‌شود. اسپیکر این ساندبار از ۵ بلندگو بهره می‌برد که با همراهی ساب‌ووفر می‌تواند هر خانه‌ای را به سینمایی مجهز تبدیل کند.

بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ برای تبدیل اتاق نشیمن به سینما!

ساندبار مدل J7591 سامسونگ به فناوری پخش صدای سه بعدی فراگیر (Surround Sound Expansion) مجهز است. به کمک این فناوری صداهای مربوط به هر حادثه‌ای در فیلم متناسب با فاصله و جاگیری سوژه‌ها شنیده می‌شود تا هیجان متفاوتی را تجربه کنید.

۳- اتصال آسان

یکی از نکات مهمی که در زمان انتخاب سیستم‌های صوتی خانگی باید به آن توجه کرد میزان راحتی اتصال این دستگاه‌ها به تلویزیون، گوشی، تبلت و… است. اینکه بتوانیم بدون نیاز به سیم و کابل گوشی یا لپ‌تاپ را به ساندبار وصل کرد و از پخش موسیقی در این دستگاه‌ها لذت برد. یکی از جذاب ترین و بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ نیز همین نکته است.

بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ برای تبدیل اتاق نشیمن به سینما!

کاربران می‌توانند بدون هیچ دردسری دستگاه‌های مورد نظر را به دستگاه وصل کنند. در تمامی ساندبارهای سامسونگ قابلیت اتصال بلوتوث وجود دارد، به کمک این قابلیت می‌توان تلویزیون، گوشی‌، تبلت و لپ تاپ خود را به ساندبار وصل کرده و صدای فیلم و موسیقی مورد نظرتان را با کیفیتی متمایز و عالی گوش دهید. با اتصال بلوتوثی گوشی به ساندبار می‌توانید کنترل دستگاه از روی گوشی انجام دهید.

علاوه بر این سری‌های ۶ و ۷ ساندبارهای سامسونگ از اپلیکیشن مولتی روم (Multiroom) پشتیبانی می‌کند که مدیریت پخش و کنترل آهنگ‌ها را به راحتی انجام می‌دهد. در صورت داشتن تلویزیون سامسونگ می‌توانید از راهکار TV SoundConnect برای اتصال بی سیم ساندبار کمک بگیرید. این قابلیت که تنها بر روی تلویزیون‌های سامسونگ موجود است باعث می‌شود تا به راحت‌ترین شکل ممکن از کیفیت صدای واضح و شفاف ساندبار بهره ببرید.

۴- درگاه‌ها و فرمت‌‌ها

نکته مهم دیگری که برای سیستم‌های صوتی حیاتی به نظر می‌رسد، فرمت‌های پشتیبانی دستگاه و درگاه‌ها و ویژگی‌های هوشمند آن است. این موضوع کمک می‌کند تا بتوانید هر نوع موزیکی را با فرمت‌های متنوع گوش دهید و گزینه‌های بیشتری برای اتصال دستگاه‌های مورد نظر به ساندبار داشته باشید. در این مورد نیز یکی دیگر از بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ بوده و تمام آنها به درگاه‌های کابل ورودی صدای اپتیکال ،USB و HDMI مجهز شده اند. این ساندبارها همچنین از فرمت‌های OGG, WAV, WMA, AAC, MP3, FLAC پشتیبانی می‌کنند.

بهترین قابلیت های ساندبارهای سامسونگ برای تبدیل اتاق نشیمن به سینما!

علاوه بر این تمامی مدل های ساندبار (بجز سری 3) سامسونگ دارای حالت‌های متنوع و تنظیم‌شده‌ای هستند که قادر است تا متناسب با هر برنامه صدایی ویژه و مخصوصی را منتقل کند. این حالت‌ها شامل تماشای فیلم و سریال (Movie)، گوش دادن به موسیقی (Music)، افزایش وضوح صدا مخصوص فیلم‌هایی که کیفیت صوتی پایینی دارند (Clear Voice)، حالت مخصوص مسابقات ورزشی (Sports) می‌شود. همچنین برای ساعت‌های پایانی شب که ممکن است صدای ساندبار برای همسایه‌ها قدری آزار دهنده باشد هم فکری شده تا با انتخاب حالت Night Mode این نگرانی برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر