;
coinex

علاقه‌مندان به موسیقی پیانو دیجیتال نخرید

قدرت و کیفیت صدا در پیانوهای دیجیتال :

پیانوهای دیجیتال به دلیل استفاده از بلندگو و دارا بودن وسایل الکترونیکی به جای سیم و چکش و … کیفیت و قدرت صدایی که از یک پیانو آکوستیک خارج می شود را ندارند .

مهم نیست که چقدر کیبورد پیانو دیجیتال می تواند خوب باشد ، به هر حال نشانی از صدا و احساس مطابق پیانو آکوستیک را ندارند. چون بر خلاف پیانوهای آکوستیک به صورت الکترونیکی صدا تولید می کنند .

استفاده از مواد مصنوعی در تولید بدنه سازهای دیجیتال :

مسلما زیبایی و ظاهر ساز می تواند در انتخاب آن مهم باشد که کمپانی های تولید کننده در کنار موارد دیگر توجه ویژه ای به این بخش دارند. در مورد پیانوهای دیجیتال و مواد به کار رفته در آنها می توان گفت که معمولا کابینت و کلیدهای پیانو دیجیتال از مواد مشابه چوب ساخته شده اند.

دوام و کارایی پیانوهای دیجیتال :

همان طور که از اسم آنها مشخص است به دلیل استفاده از وسایل الکترونیکی در آنها مانند لوازم الکتریکی دیگر با گذر زمان از نظر کارایی افت می کنند و ماندگاری آنها به مرور زمان کم می شود .

داشتن حس نوازندگی :

پیانوهای دیجیتال ابزارهایی الکترونیکی هستند که کار آنها بر مبنای صدای پیانو ضبط شده است ( که در یک حافظه ی دیجیتالی قرار دارد ) . تعداد کلاویه ها در این پیانوها بین 61 تا 88 کلید است ولی از سیم ، چکش و یا بسیاری از اجزای متحرک که در پیانوهای آکوستیک وجود دارد خبری نیست . به همین دلیل این پیانوها نمی توانند حس واقعی بودن نواختن را به نمایش بگذارند و این تصور را در ما به وجود بیاورند که در حال نواختن در یک کنسرت بزرگ هستیم .

با توجه به دلایل گفته شده بالا اگر به موسیقی و پیانو علاقه دارید و می خواهید نواختن آنرا یاد بگیرید نا امید نشوید ما در اینجا پیانوی دیگری را به شما معرفی می کنیم که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد است و شما علاقه مندان به موسیقی و پیانو می توانید حس نواختن در یک کنسرت بزرگ را با آن تجربه کنید .

لازم به ذکر است که فروشگاه هایی وجودارند که پیانو آکوستیک ارزان قیمت را می توانید از آنها تهیه کنید.

چرا بهتر است پیانو آکوستیک بخری؟

هیچ چیز مثل نواختن با یک پیانو آکوستیک لذت بخش و آرامش بخش نیست . احساس واقعی بودن و اینکه شما می توانید خود را در حال نواختن در یک کنسرت بزرگ تصور کنید بسیار هیجیان انگیز و با شکوه است و این امر به خاطر وجود ویژگی های منحصر به فرد در پیانوهای آکوستیک است که آنها را برای شما بازگو می کنیم .

کیفیت صدا و هم چنین کلیدهای پیانوآکوستیک  :

فاکتورهایی که یک نوازنده پیانو هنگام خرید باید به آن توجه کند ، کیفیت صدا و کلیدهای پیانو می باشد که در پیانوهای آکوستیک کیفیت صدا به مرور زمان و با نواختن بهتر می شود چون عملکرد اکشن ساز و مواد به کار رفته در آنها به مرور زمان بهتر شده و ساز به اصطلاح رگلاژ می شود.

کیفیت کلیدهای پیانو که در انتخاب پیانو مهم است. مسائلی مثل روان و نرم بودن کلیدها و هم چنین حساسیت کلیدها به ضربه که به کیفیت عملکرد اکشن ساز مربوط می باشد .

زیبایی و ظاهر پیانو :

مسلما ظاهر و زیبایی یک ساز می تواند در انتخاب آن مهم باشد . در پیانوهای آکوستیک بدنه اصلی ساز که به آن کابینت می‌گویند از چوب های مرغوب ساخته شده است هم چنین ساند بورد ، کلیدهای پیانو و قطعات اکشن ساز از چوب ساخته شده اند. که همگی اینها زیبایی و ظاهری خاص به پیانو می بخشد.

دوام و ماندگاری پیانوهای آکوستیک :

پیانوهای آکوستیک به دلیل وجود سیم های مسی و شاسی چوبی قوی ای که در آنها برای تحمل سیم ها به کار رفته است طول عمر بیشتری دارند . هم چنین داشتن جنس خوب و استاندارد کلاویه ها در آنها. یک پیانوی آکوستیک با وجود رسیدگی به آن و مراقبت و نگهداری کامل می تواند 50 سال عمر کند و هم چنین با گذر زمان نه تنها از ارزش آن کم نمی شود بلکه به ارزش و قیمت آنها افزوده می شود .

با توجه به دلایلی که گفته شد برای نخریدن پیانوی دیجیتال ( زیبایی کمتر صدای پیانو نسبت به پیانوهای آکوستیک ، استفاده از مواد مصنوعی در تولید بدنه ساز و نداشتن ماندگاری زیاد و هم چنین عمر کم آنها و افت قیمت ) پیشنهاد ما به شما خرید پیانوی آکوستیک می باشد به دلیل کیفیت صدای بالای آنها ، ارزش آنها که در طول سال ها با نگهداری و مراقبت به قیمت و ارزششان افزوده می شود.

در فروشگاه آلیک موزیک انواع پیانو آکوستیک از برندهای معتبر جهان همچون  بنتلی، وبر، یاماها در مدل ها و قیمت های متنوع وجود دارد (امکان خرید قسطی پیانو آکوستیک و دیجیتال بدون سود ) که به صورت اینترنتی، آنلاین و حضوری در تهران می توانید خرید کنید.

.

انتهای رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر