;
coinex

بهترین ساعت های هوشمند 2019 : برترین اسمارت واچ های بازار کدامند؟

آپارتمانی را فرض کنید که گجت‌های هوشمند به ترتیب کارایی در طبقات آن زندگی می‌کنند؛ زیر طبقه اسکان گوشی‌ها، ساعت‌ها زندگی می‌کنند. در این مطلب با بهترین ساعت های هوشمند 2019 و اسمارت واچ های سال آشنا خواهید شد.

یک ساعت هوشمند نهایت وسیله جانبی یک اسمارت فون است؛ بسیاری از این ساعت‌ها هم اکنون می‌توانند بدون نیاز به گوشی‌های هوشمند کار کنند. اسمارت واچ‌های امروزی این قابلیت را دارند که شما را علاوه بر زمان، نسبت به اعلان‌های مهم دیگری آگاه کنند و آمار مربوط به وضعیت سلامتیتان را نیز در اختیارتان بگذارند.

بهترین ساعت های هوشمند 2019 امروزی می‌توانند بدون اتصال به گوشی‌های هوشمند کارهای برجسته‌ای را نظیر جستجو در اینترنت از طریق فرامین صوتی کاربر، مکان یابی شما به کمک جی پی اس، و حتی شناسایی تعداد ضربان قلب کاربر انجام دهند. بعضی از این گجت‌ها ظاهر بسیار زیبایی هم دارند.

اگر فکر می‌کنید که ساعت هوشمند یک وسیله جانبی بدون استفاده است، در اشتباهید زیرا زمانه عوض شده است؛ این گجت‌های پوشیدنی هم تقریبا مثل همتایان آنالوگشان خود را با استایل شما انطباق می‌دهند. محصولاتی که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید، اسمارت واچ‌هایی باکیفیت و قدرتمند هستند و جایگاه بهتری را در دنیای استفاده از گجت‌های هوشمند برای شما رقم می‌زنند.

از قلم نیاندازید:

اگر یک ساعت هوشمند جدید چشم شما را گرفته است، بهتر است که برای خرید آن عجله نکنید و صبر کنید تا محصول مورد نظرتان بررسی شود و قیمت آن کمی کاهش یابد. بد نیست بدانید که قیمت بعضی از ساعت‌های هوشمند پیشرفته به دلیل آپدیت شدن مدل‌های جدیدتر آن‌ها کاهش می‌یابد؛ این ساعت‌ها شاید جدیدترین محصولات سازندگانشان نباشند، ولی هنوز هم محصولات بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

به منظور تهیه این مقاله‌ی تکراتو گجت‌های پوشیدنی پیشرفته برندهای زیادی را از اپل و فیت بیت گرفته تا گارمین و سامسونگ بررسی کرده‌ایم. بعضی از این ساعت‌های هوشمند با سیستم عامل Wear OS عرضه شده‌اند. این سیستم عامل پلتفرم گوگل برای گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود که بر مبنای پلت فرم watchOS اپل طراحی شده است.

ما در بررسی محصولات زیر طراحی، ویژگی‌ها، کارایی باتری، مشخصات، قیمت و چند قابلیت‌ها دیگر را به عنوان پارامترهای اصلی مد نظر گرفته‌ایم. ساعت‌های هوشمند براساس رقابتی که در زمان عرضه‌شان در جریان است، وارد پروسه رتبه بندی می‌شوند.

بهترین ساعت های هوشمند 2019 در یک نگاه

  • سامسونگ گلکسی واچ
  • اپل واچ 5
  • سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2
  • فسیل اسپرت
  • تیک واچ ای 2
  • تیک واچ پرو
  • فیت بیت ورسا
  • اپل واچ 4
  • فیت بیت آیونیک
  • اپل واچ 3

در این مقاله با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch): ساعت هوشمند اسپرت و رده بالای سامسونگ

سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch): ساعت هوشمند اسپرت و باکلاس سامسونگ

  • سیستم عامل: تایزن
  • سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید و iOS
  • نمایشگر: 1.2 اینچی یا 1.3 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پیکسلی
  • پردازشگر: دو هسته‌ای 1.15GHz
  • اندازه بند ساعت: 22 یا 20 میلیمتر
  • ظرفیت حافظه داخلی: 4 گیگابایت
  • مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 4 روز (مدل 46 میلیمتری)، کمتر از 4 روز (مدل 42 میلیمتری)
  • روش شارژ باتری: بی سیم
  • رتبه بندی مقاومتی: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر
  • قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث و LTE (در قبال پرداخت مبلغ اضافی)

نقاط قوت:

  • عملکرد منحصر بفرد باتری
  • حاشیه چرخان کارآمد

نقاط ضعف:

  • شارژر آزار دهنده
  • عملکرد نامطلوب دستیار مجازی بیکسبی

یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 که هم اکنوندر بازار موجود است، متعلق به برند سامسونگ بوده و گلکسی واچ نام دارد. این ساعت هوشمند به عنوان جانشین اسمارت واچ‌های سری گیر اس 3 و گیر اسپرت 2017 با بهینه سازی‌های زیادی وارد بازار شد.

ما در این بررسی مدل 46 میلیمتری گلکسی واچ را بررسی کردیم و این ساعت علی رغم استفاده‌ای سنگینی که از آن شد، توانست با یک بار شارژ به مدت 4 روز فرامین ما را انجام دهد (بد نیست بدانید که بیشتر ساعت‌های موجود در این بررسی با یک بار شارژ فقط می‌توانند در حدود 1 روز روشن باقی بمانند). سامسونگ در ساخت گلکسی واچ از یک حاشیه چرخان استفاده کرده است. این حاشیه کارایی خوبی را در استفاده از سیستم عامل تایزن در اختیار شما می‌گذارد.

نرم افزارهای نصب شده روی این محصول محدودتر از اپلیکیشن‌های پلت فرم‌های Wear OS و watchOS هستند، ولی وظایف پایه‌ای یک اسمارت واچ را به خوبی انجام می‌دهند. در مجموع می‌توان گفت گلکسی واچ علاوه بر داشتن قابلیت‌های خوب در زمینه دنبال کردن وضعیت سلامتی کاربرش، کارایی‌های زیادی دارد و از یک طراحی بسیار خوب هم بهره می‌برد.


اپل واچ 5 (Apple Watch 5): بهترین اپل واچی که می‌توانید در ازای پولتان بخرید

اپل واچ 5 (Apple Watch 5): بهترین اپل واچی که می‌توانید در ازای پولتان بخرید

سیستم عامل: watchOS 6/ سیستم عامل قابل پشتیبانی: iOS/ نمایشگر: 1.78 اینچیOLED / پردازشگر: اپل اس 5/ اندازه بند ساعت: متغیر برحسب اندازه ساعت/ ظرفیت حافظه داخلی: 32 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 24 تا 36 ساعت/ روش شارژ باتری: بی سیم/ رتبه بندی مقاومتی: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث، NFC و LTE

نقاط قوت:

  • نمایشگر همیشه روشن
  • حافظه داخلی زیاد

نقاط ضعف:

  • باتری ناکارآمد
  • قیمت گران

در این لیست متشکل از بهترین ساعت های هوشمند 2019 اپل نتوانست جایگاه اول را کسب کند، با این حال اگر از یک آیفون استفاده می‌کنید اپل واچ 5 بهترین اسمارت واچی است که می‌توانید آن را بخرید. اپل واچ 5 از نظر عملکرد شباهت زیادی به گوشی‌های آیفون دارد و اگر می‌خواهید در چند سال آینده نیز از گوشی‌های آیفون استفاده کنید، باز هم یک گزینه خوب برای شما محسوب می‌شود.

این محصول یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 است که بهینه سازی‌های زیادی را نسبت به مدل اسمارت واچ 4 به خود ندیده است، جز این که به واسطه اپل واچ 5 می‌توانید از یک نمایشگر همیشه روشن هم استفاده کنید. به لطف این قابلیت شما دیگر مجبور نیستید برای دیدن ارقام کلیدی ساعت را بلند کنید، زیرا این ویژگی بیشتر اطلاعات مورد نیازتان را روی یک نمایشگر تیره نشان می‌دهد. اپل واچ 5 از نظر طراحی شبیه به مدل دوست داشتنی اپل واچ 4 است و در دو مدل 40 و 44 میلیمتری عرضه می‌شود.

این محصول به عنوان یکی از بهترین اسمارت واچ های 2019 موجود در بازار همه ویژگی‌های مربوط به سلامتی و همچنین قابلیت‌هایی نظیر شاخص نوار قلب، قابلیت مکان یابی GPS و شاخص شناسایی ضربان قلب را در اختیار شما می‌گذارد. اگر در جستجوی بهترین ساعت هوشمند اپل هستید، اپل واچ 5 گزینه مورد نظر شماست.


گلکسی واچ اکتیو 2 (Samsung Galaxy Watch Active 2): مجهز به یک حاشیه چرخان دیجیتالی

گلکسی واچ اکتیو 2 (Samsung Galaxy Watch Active 2): مجهز به یک حاشیه چرخان دیجیتالی

سیستم عامل: تایزن/ سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید و iOS/ نمایشگر: 1.2 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 360 در 360 پیکسلی/ پردازشگر: دو هسته‌ای 1.15GHz/ اندازه بند ساعت: 20 میلیمتر/ ظرفیت حافظه داخلی: 4 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: حدود 2 روز/ روش شارژ باتری: بی سیم/ رتبه بندی مقاومتی: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای و بلوتوث

نقاط قوت:

  • طراحی پیشرفته
  • حاشیه چرخان دیجیتالی

نقاط ضعف:

  • قابلیت‌های کم در قبال قیمت گران
  • کارایی محدود در سیستم عامل iOS

گلکسی واچ اکتیو 2 بهترین ویژگی‌های گلکسی واچ را در خود دارد و نسبت به این محصول، باریک و سبکتر است. سازنده مشهور کره‌ای پس از عرضه مدل گلکسی واچ اکتیو 1 اکتیو 2 را با ویژگی‌هایی جالب مانند حاشیه چرخان دیجیتالی و قابلیت اتصالی LTE عرضه کرد. در مجموع می‌توان گفت که گلکسی واچ اکتیو 2 تغییرات زیادی را نسبت به گلکسی واچ اکتیو 1 به خود ندیده که البته این یکسانی خوب است. اکتیو 2 یک اسمارت واچ خوب با قیمت مناسب محسوب می‌شود.

این ساعت هوشمند، به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 در بازار، از یک نمایشگر 1.2 اینچی روشن و زیبا و خوش اندازه بهره می‌برد و همه ویژگی‌های برتر مربوط به سلامتی را که از یک ساعت تایزن انتظار دارید، در خود دارد؛ 32 برنامه ورزشی، سنسور ضربان قلب، سنسور ECG و نرم افزار مخصوص سلامتی با قابلیت نظارت بر استرس و خواب کاربر بعضی از این ویژگی‌ها هستند. اکتیو 2 نسبت به یک اپل واچ پیشرفته اقتصادیتر است، ولی گرانتر بودن آن نسبت به اکتیو 1 ارزش این محصول را در رقابت با سایر ساعت‌های هوشمند محدود می‌کند.

قیمت گلکسی واچ اکتیو 2 بدون شک کم نیست، ولی در مقایسه با قیمت خرده فروشی گلکسی واچ شاید بهتر باشد که این محصول را انتخاب کنید زیرا با قیمتی ارزانتر می‌توانید بیشتر قابلیت‌های گلکسی واچ را در اختیار بگیرید.


فسیل اسپرت (Fossil Sport): جدیدترین ساعت فسیل

فسیل اسپرت (Fossil Sport): جدیدترین ساعت فسیل

سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید و iOS/ نمایشگر: 1.2 اینچی AMOLED با رزولوشن 390 در 390 پیکسلی/ پردازشگر: چهار هسته‌ای 1.2GHz/ اندازه بند ساعت: 22 میلیمتر/ ظرفیت حافظه داخلی: 4 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 2 روز/ روش شارژ باتری: با شارژر اختصاصی/ رتبه بندی مقاومتی: IP68/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث و GPS

نقاط قوت:

  • طراحی سبک وزن
  • قدرت زیاد

نقاط ضعف:

  • نداشتن ویژگی‌های پیشرفته
  • سرعت کند GPS

فسیل در طول چند سال گذشته در صنعت تولید و عرضه گجت‌های پوشیدنی پیشرفت‌های زیادی کرده و همه این تخصص و پیشرفت را در ساعت جدیدش گنجانده است. فسیل اسپرت یک اسمارت واچ پیشرفته با قیمت اقتصادی است. باتری با قابلیت عملکرد دو روز با یک بار شارژ کامل، قابلیت مکان یابی GPS و طراحی منحصر بفرد و سبک وزن از جمله ویژگی‌هایی هستند که باعث معرفی این محصول به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 شده‌اند.

فسیل از پردازشگر اسنپدراگون ویر 3100 بهره می‌برد. این تراشه جدیدترین پردازشگر کوالکام برای ساعت‌های هوشمند است و عملکرد بسیار روانتری را نسبت به پردازشگرهای قبلی سری ویر ارائه می‌کند. فسیل اسپرت هیچ ویژگی خاصی ندارد، اما می‌تواند بهترین ساعت هوشمند برای شما باشد. اگر به دنبال یک اسمارت واچ با قابلیت دنبال کردن شاخص‌های سلامتی، سیستم عامل Wear OS و ظاهری متواضع هستید، توصیه می‌کنیم که این محصول را انتخاب کنید.


تیک واچ ای 2 (TicWatch E2): یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS مجهز

تیک واچ ای 2 (TicWatch E2): یک ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS مجهز

سیستم عامل: Wear OS / سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید 4.3 به بالا و iOS 8 به بالا/ نمایشگر: 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 400 در 400 پیکسلی/ پردازشگر: اسنپدراگون Wear 2100/ ظرفیت حافظه داخلی: 4 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: حدود 2 روز/ روش شارژ باتری: پین اتصالی مغناطیسی/ رتبه بندی مقاومتی: IP67/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای و بلوتوث 4.1

نقاط قوت:

  • قیمت اقتصادی
  • 2 روز عملکرد راحت با یک بار شارژ

نقاط ضعف:

  • نداشتن NFC برای انجام پرداخت های اینترنتی
  • طراحی بی روح

یکی از ارزانترین ساعت‌های لیست بهترین ساعت های هوشمند 2019 تیک واچ ای 2 است. این محصول توسط یک برند نسبتا کوچک به نام موبوی ساخته شده، ولی توانسته به همراه سایر اسمارت واچ‌های جدید این سازنده سر و صدای زیادی به پا کند. تیک واچ ای 2 ضد آب است، باتری بسیار قدرتمندی دارد و با قیمتی اقتصادی عرضه می‌شوند به همین دلیل یکی از برترین ساعت های هوشمند سال 2019 به شمار می‌رود.

طراحی E2 شما را عاشق خودش نمی‌کند زیرا اصلا جالب نیست، با این حال قیمت این اسمارت واچ باعث می‌شود که سادگی ظاهر آن را یک نقص نبینید. تیک واچ ای 2 یک سنسور ضربان قلب دقیق، سنسور GPS و سنسور تشخیص الگوی خواب را در اختیار شما می‌گذارد. همه قابلیت‌های سنجش سلامتی مورد انتظارتان در این ساعت وجود دارند، ولی بد نیست بدانید که این محصول به دلیل نداشتن قابلیت NFC توانایی انجام پرداخت‌های غیرمستقیم را ندارد.

اگر علاقه‌ای به طراحی E2 ندارید، توصیه می‌کنیم که تیک واچ اس 2 (TicWatch S2) را خریداری کنید. این محصول از نظر کارایی به E2 شبیه است، ولی به بدنه‌ای محکمتر مجهز شده است تا بتواند ضربات بیشتری را تحمل کند؛ اس 2 نسبت به ای 2 با قیمت گرانتری عرضه می‌شود.


تیک واچ پرو (TicWatch Pro): یک ساعت هوشمند با دو نمایشگر

تیک واچ پرو (TicWatch Pro): یک ساعت هوشمند با دو نمایشگر

سیستم عامل: Wear OS / سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید 4.3 به بالا و iOS 8 به بالا/ نمایشگر: 1.4 اینچی OLED با رزولوشن 400 در 400 پیکسلی به همراه یک نمایشگر LCD/ پردازشگر: اسنپدراگون Wear 2100/ ظرفیت حافظه داخلی: 4 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 48 ساعت (پنج ساعت در حالت Essential mode)/ روش شارژ باتری: پین اتصالی مغناطیسی/ رتبه بندی مقاومتی: IP68/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث 4.1 و NFC

نقاط قوت:

  • نمایشگر با فناوری NFC
  • طراحی منحصر بفرد

نقاط ضعف:

  • محدودیت نرم افزاری
  • نداشتن ویژگی LTE

تیک واچ پرو یکی از محبوبترین ساعت‌های Wear OS موجود در بازار است زیرا می‌تواند هم گوشی‌های آیفون و هم گوشی‌های اندروید را پشتیبانی کند؛ این قابلیتی از که شاید در سایر موارد فهرست بهترین ساعت های هوشمند 2019 به سختی پیدا کنید. شاید درباره تیک واچ مطالب زیادی را نشنیده باشید، ولی جدیدترین اسمارت واچ این برند یک ساعت پیشرفت با نمایشگر دوقلو است.

این دو نمایشگر پشت سر هم قرار دارند، به این نحو که نمایشگر بالایی یک پنل شفاف LCD است که زمان، تعداد ضربان قلب و سایر شاخص‌ها را در هنگام پایین بودن شارژ باتری نشان می‌دهد، و نمایشگر پایینی یک پنل روشن OLED تمام رنگی است که همه قابلیت‌های سیستم عامل Wear OS را در اختیارتان می‌گذارد.

با تیک واچ پرو در واقع یک ساعت هوشمند عادی دارید که به مدت 2 روز قابلیت‌های مختلف را در اختیارتان می‌گذارد، و سپس در هنگام کم شدن شارژ باتری زمان و چند ویژگی دیگر را روی نمایشگر دیگرش ارائه می‌کند. بد نیست بدانید که تیک واچ پرو در حالت low power mode می‌تواند به مدت 30 روز در اختیار شما باشد.

پردازشگر کوالکام اسنپدراگون Wear 2100 و قابلیت‌های جی پی اس، NFC برای انجام پرداخت از طریق گوگل پی و بلوتوث برای گوش دادن به موسیقی از دیگر ویژگی‌های تیک واچ پرو هستند. این ساعت هوشمند از نظر قیمت هم ارزانتر از بیشتر ساعت‌های موجود در لیست بهترین ساعت های هوشمند 2019 است.


فیت بیت ورسا 2 (Fitbit Versa 2): بهترین ساعت فیت بیت

فیت بیت ورسا 2 (Fitbit Versa 2): بهترین ساعت فیت بیت

سیستم عامل: Fitbit OS/ سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید 7 به بالا و iOS 11 به بالا/ نمایشگر: AMOLED با رزولوشن 300 در 300 پیکسلی/ ظرفیت حافظه داخلی: 2.5 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: تا 5 روز/ روش شارژ باتری: پین اتصالی مغناطیسی/ رتبه بندی مقاومتی: مقاوم در برابر نفوذ آب/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث 4.1 و NFC

نقاط قوت:

  • نمایشگر همیشه روشن
  • عملکرد خوب باتری

نقاط ضعف:

  • عدم دسترسی به آفلاین اسپاتیفای یا اپل هلث / گوگل فیت
  • نداشتن قابلیت GPS

فیت بیت ورسا 2 جدیدترین گجت ترکیبی (ساعت هوشمند و دستبند ورزشی) فیت بیت و یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 است. این محصول نسبت به فیت بیت ورسا 1 بهینه سازی‌های زیادی را نظیر یک نمایشگر همیشه روشن، دستیاری مجازی الکسا و یک بدنه نسبتا کوچکتر در اختیار شما می گذارد؛ با این حال اگر که ورسا 1 ساعت هوشمند مورد نظر شما نبوده است، ورسا 2 هم نمی‌تواند این جایگاه را برای شما پر کند، زیرا اساسا با ورسا 1 یکسان و همچنین فاقد تعدادی از ویژگی‌های اصلی سایر اسمارت واچ‌های موجود در بازار است.

در کل می‌توان گفت که فیت بیت ورسا 2 گزینه خوبی برای طرفداران کلی نگر گجت‌های پوشیدنی است. این گجت نسبت به سایر ساعت‌های موجود در این لیست با قیمت ارزانتری ارائه می‌شود.


اپل واچ 4 (Apple Watch 4): یکی از بهترین اپل واچ‌های موجود در ازای بهای پرداختی شما

اپل واچ 4 (Apple Watch 4): یکی از بهترین اپل واچ‌های موجود در ازای بهای پرداختی شما

سیستم عامل: watchOS 5/ سیستم عامل قابل پشتیبانی: iOS/ نمایشگر: 1.78 اینچی OLED / پردازشگر: اپل اس 4/ اندازه بند ساعت: متغیر برحسب اندازه ساعت/ ظرفیت حافظه داخلی: 16 گیگابایت/ مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 24 تا 48 ساعت/ روش شارژ باتری: بی سیم/ رتبه بندی مقاومتی: مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث، NFC و LTE

نقاط قوت:

  • نمایشگر بزرگ
  • طراحی سبک وزن

نقاط ضعف:

  • باتری نه چندان خوب
  • کمیابی در بازار

اپل واچ 4 شباهت زیادی به اپل واچ 5 دارد. این ساعت نسبت به بیشتر اسمارت واچ‌های موجود در بازار نمایشگر بزرگتری دارد، در دو مدل 40 و 44 میلیمتری موجود است و به لطف عرضه اپل واچ 5 هم اکنون با قیمت بسیار ارزانتری عرضه می‌شود. جالبترین قابلیتی که اپل واچ 4 را به عنوان یک یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 معرفی می‌کند، قابلیت ECG آن است که در سنسور ضربان قلب این محصول قرار دارد.

این قابلیت قلب شما را بررسی می‌کند تا ببیند که آیا در معرض ابتلا به فیبریلاسون دهلیزی قرار دارید یا خیر. اپل واچ 4 قابلیت‌های زیادی را در زمینه بررسی وضعیت سلامتی کاربر به همراه جدیدترین نسخه از سیستم عامل watchOS و چند ویژگی دیگر در اختیارتان می‌گذارد، ولی در هنگام خرید این محصول باید در نظر داشته باشید که می‌توانید صرفا آن را به گوشی‌های آیفون متصل کنید.


فیت بیت آیونیک (Fitbit Ionic): اولین بلندپروازی بزرگ فیت بیت

فیت بیت آیونیک (Fitbit Ionic): اولین بلندپروازی بزرگ فیت بیت

  • سیستم عامل: Fitbit OS
  • سیستم عامل قابل پشتیبانی: اندروید و iOS
  • نمایشگر: TBC با روشنایی 1000 نیت
  • پردازشگر: دوهسته‌ای 1.0GHz
  • ظرفیت حافظه داخلی: 2.5 گیگابایت
  • اندازه بند: بزرگ
  • مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 2 تا 3 روز
  • روش شارژ باتری: شارژر اختصاصی
  • رتبه بندی مقاومتی: مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری
  • قابلیت‌های اتصالی: وای فای و بلوتوث

نقاط قوت:

  • نمایشگر روشن
  • قابلیت‌های متنوع در زمینه بررسی سلامتی کاربر

نقاط ضعف:

  • رابط کاربری کند
  • محدودیت شدید نرم افزاری

فیت بیت آیونیک همیشه یک حرکت سخت از طرف شرکت فیت بیت بود که می‌خواست از دنیای دستبندهای ورزشی وارد دنیای ساعت‌های هوشمند شود. البته این تلاش از نظر قابلیت‌های ورزشی یک جهش موفق بود زیرا آیونیک می‌تواند همه ویژگی‌های موجود در این فضا را در اختیارتان بگذارد. آیونیک حتی یک قابلیت تشخیص و نظارت بر وزن اختصاصی را نیز به همراه ویژگی فیت بیت پی برای انجام خریدهای الکترونیکی در اختیارتان می‌گذارد.

این اسمارت واچ در زمان عرضه‌اش بسیار گران بود، تا حدی که به سختی کسی می‌توانست خرید آن را با رضایت کامل به شخص دیگری پیشنهاد دهد، ولی خبر خوب این است که قیمت آن در چند ماه اخیر در حدود 70 دلار کاهش یافته است و شما راحتتر میتوانید آن را خریداری کنید. اگر از طرفداران فیت بیت هستید و گجتی بیشتر از یک دستبند ورزشی می‌خواهید، این محصول را به عنوان یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2019 به شما پیشنهاد می‌کنیم. شایعه شده است که فیت بیت می‌خواهد یک آیونیک جدید را نیز عرضه کند.


اپل واچ 3 (Apple Watch 3): بهترین اسمارت واچ 2017 ارزانتر از همیشه

اپل واچ 3 (Apple Watch 3): بهترین اسمارت واچ 2017 ارزانتر از همیشه

  • سیستم عامل: watchOS 5
  • سیستم عامل قابل پشتیبانی: iOS
  • نمایشگر: 1.53 اینچیOLED
  • پردازشگر: دو هسته‌ای اس 2
  • ظرفیت حافظه داخلی: 8 گیگابایت (مدل فاقد قابلیت LTE) یا 16 گیگابایت (مدل دارای قابلیت LTE)
  • مدت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل: 18 ساعت
  • روش شارژ باتری: بی سیم
  • رتبه بندی مقاومتی: IPX7
  • قابلیت‌های اتصالی: وای فای، بلوتوث و NFC

نقاط قوت:

  • توانمندی بالا در دنبال کردن ویژگی‌های مربوط به سلامتی
  • ارزش اقتصادی بالای مدل فاقد قابلیت LTE نسبت به مدل LTE

نقاط ضعف:

  • هزینه اضافی برای قابلیت LTE
  • کافی نبودن عملکرد باتری برای بررسی الگوی خواب کاربر

اپل واچ 3 (که با نام اپل واچ سری 3 هم شناخته می‌شود) زمانی بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار بود، اما بعد از عرضه اپل واچ 4 و 5 با چالش‌هایی مواجه شد. این محصول عملا اپل واچ 2 است با چند قابلیت کوچک جدید، اگرچه که این قابلیت‌ها برتری زیادی را به آن بخشیده‌اند. برترین ویژگی اپل واچ 3 که باعث شده در لیست بهترین ساعت های هوشمند 2019 قرار گیرد، افت قیمت این محصول است که آن را در رده بسیاری از اسمارت واچ‌های اقتصادی محبوب قرار داده است.

قابلیت LTE اپل واچ 3 در زمان عرضه این محصول تیتر داغ همه خبرهای دنیای فناوری بود، اگرچه که این قابلیت کارایی چندان زیادی ندارد.  اپل واچ 3 ضد آب است، به همین دلیل شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی با آن شنا کنید یا زیر باران قدم بزنید. این اسمارت واچ قابلیت GPS و جدیدترین نسخه از سیستم عامل watchOS را هم در اختیار شما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر